השוק

מנכ"ל הבנק הגדול בארה"ב: "אני עם זום – גמרתי"

מנכ"ל ג'יי.פי מורגן צ'ייס אמר בוועידה שנמאס לו מאפליקציית הפגישות המקוונות, בין היתר לאחר שהתברר לו שחברות מעדיפות לסגור עסקאות עם אנשים שמוכנים להגיע לפגישות אמתיות
מערכת ice | 
JP MORGAN (צילום THE TRADE)
"אני עומד לבטל את כל פגישות הזום שלי. גמרתי איתה" – את הדברים הללו אמר בשבוע שעבר ג'יימי דיימון, נשיא ומנכ"ל ג'יי.פי מורגן צ'ייס, הבנק בעל שווי הנכסים הגדול ביותר בארה"ב.
דיימון דיבר במועצת המנכ"לים של העיתון וול-סטריט ג'ורנל, וחשף כי לקוחות לשעבר סיפרו לו שהסיבה שעזבו את שירותי הבנק שלו בתקופת הקורונה היתה שהעדיפו בנקים ששלחו אנשים לפגישות פיזיות, ולא לפגישות וידאו מקוונות. "למדתי את הלקח", הוא אמר.
לדבריו, עבודה מרחוק "לא תשנה הכל באופן כה דרמטי. היא לא עובדת עבור אנשים צעירים יותר. היא לא עובדת עבור אלה שרוצים תנועה מתמדת. היא לא עובדת במובנים של העלאת רעיונות ספונטניים", שלדבריו עולים אצלו עכשיו בהמונים, משחזר לנסוע לפגישות אמתיות. לכן, הוא הודיע לעובדיו כי החל מהחודש הם צריכים לחזור לעבודה במשרדים לפחות באופן חלקי. "אנו רוצים להחזיר את האנשים לעבודה, והשקפתי היא שעד ספטמבר-אוקטובר זה ייראה ממש כמו לפני (הקורונה) – וכולם ישמחו על כך".
דיימון אינו הבכיר היחיד שאינו אוהב את העבודה מהבית באמצעות תוכנות ועידה וירטואליות: בפברואר אמר מנכ"ל גולדמן זאקס, דייויד סולומון, בוועידה של קרדיט סוויס, כי "עבור עסק כמו שלנו, בעל תרבות חדשנית של התמחות שיתופית, (עבודה מהבית) אינה אידיאלית. והיא אינה (יכולה להיות) ההרגל החדש. זוהי סטייה שאנו מתכוונים לתקן בהקדם האפשרי", הוא הבטיח.
מספר ימים לפניו אמר מנכ"ל ברקלי'ז, ג'ס סטאלי, בשיחה עם עיתונאים כי עבודה מהבית "מתחילה להימאס" וכי החברה שלו מתכוונת לנסות להחזיר השנה את העובדים למשרדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה