השוק
הרווח הנקי של טיב טעם זינק בכ-136.7% ברבעון הראשון של 2021
על פי דוח הרבעון של רשת הקמעונאות, ההכנסות השנה צמחו בכ-10.8% והסתכמו בכ-400.8 מיליון שקל בהשוואה לכ-361.7 מיליון שקל ברבעון מקביל שנה שעברה
קבוצת טיב טעם פותחת חזק את שנת 2021 ומציגה אתמול (רביעי) בדוח הרבעון הראשון שלה ל-2021 המשך צמיחה ושיפור בתוצאות, כאשר ההכנסות השנה צמחו בכ-10.8% והסתכמו בכ-400.8 מיליון שקל בהשוואה לכ-361.7 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.
ה-EBITDA גדל בכ-45.8% והסתכם בכ-38.7 מיליון שקל בהשוואה לכ-26.5 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד, הרווח הנקי זינק בכ-136.7% והסתכם בכ-17.4 מיליון שקל בהשוואה לכ-7.4 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.
הפדיון והפדיון למ"ר בחנויות זהות צמח ב-14.9% וב-19.8%, בהתאמה, בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד. החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד רבעוני בסך של כ-5.2 ש"ח מיליון שקל בסך הכל. הכנסות מגזר קמעונאות המזון ברבעון הראשון של השנה הסתכמו בכ-354.1 מיליון שקל, עלייה של כ-15% לעומת הכנסות בסך כ-307.9 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.
הרווח הגולמי של הקבוצה, ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-134.1 מיליון שקל (כ-33.5% ממחזור המכירות), עלייה של כ-14%, לעומת רווח גולמי בסך כ-112.9 מיליון שקל (כ-31.2% ממחזור המכירות) ברבעון מקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-30 מיליון שקל ובשיעור של כ-7.5% מההכנסות, עלייה של כ-79.5%, לעומת רווח תפעולי בסך כ-16.7 מיליון שקל ובשיעור של כ-4.6% מההכנסות ברבעון מקביל אשתקד.
חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה מסר: "אנו שמחים לפתוח את שנת 2021 ברגל ימין ולדווח על המשך צמיחה בהכנסות וברווחיות ברבעון הראשון, כולל צמיחה תלת-ספרתית ברווח הנקי. תוצאות הרבעון הם המשך ישיר לביצועים שהוצגו בשנת 2020 והביצועים מוכיחים כי המהלכים שהוטמעו בקבוצה בשנה החולפת, הביאו להמשך צמיחת הקבוצה. לדבריו: "טיב טעם ממשיכה לבסס את מעמדה כרשת קמעונאית בעלת איכויות המבדלות אותה מרשתות אחרות והמשך תהליכי הורדת המחירים - תפיסת המחיר החדשה. טיב טעם עומדת במטרות שהציבה לעצמה ואף יותר מכך - הקבוצה סגרה קטגוריות הפסדיות שהיוו נטל בשנים האחרונות על תוצאות הקבוצה וכעת אנו מצפים להמשך הצמיחה במגזר התעשיה. זה כוחה של הקבוצה שמשלבת פעילויות סינרגטיות ורווחיות".
לסיכום אמר חגי שלום: "בראייה קדימה, טיב טעם תמשיך לבסס את מעמדה וצמיחתה האורגנית לצד איתור ופיתוח מנועי צמיחה חזקים בתחומי הליבה, קמעונאות ותעשייה, תוך צמצום, ככל הניתן, של השפעות החזרה לחיי השגרה שלאחר תקופת הקורונה, כפי שמסתמנת שנת 2021".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


