השוק

תוצאות חזקות לגולף ברבעון הראשון, תחלק דיבידנד לראשונה מזה 6 שנים

הקבוצה רשמה גידול של 9.8% בהכנסות ברבעון הראשון שהסתכמו בכ-213 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות הושג על אף הסגר הממושך, הרווח הנקי הסתכם ב-15.3 מיליון שקל, בעלי המניות ירוויחו כ-10 מיליון שקל
כפיר אדר | 
חנות GOLF (צילום שי אפשטיין)
קבוצת גולף פרסמה את דוח הרבעון הראשון שלה ל-2021 ודיווחה על גידול משמעותי בהכנסות, שיביא לכך שלראשונה מזה 6 שנים, הקבוצה הודיעה על חלוקת דיבידנד ביניים, בהיקף של 10 מיליון שקל לבעלי המניות.
מכירות הקבוצה ברבעון הסתכמו בכ- 213 מיליון שקל לעומת כ- 194 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נבעה בעיקר מעלייה במכירות תחום פעילות עדיקה. כמו כן, בתחומי פעילות אופנת הבית ואופנת ההלבשה, נכללות בתקופת הדוח מכירות חג הפסח ,לעומת התקופה המקבילה אשתקד בה נפגעו מכירות חג הפסח, בעקבות תחילת תקופת סגירת החנויות הראשונה, שהחלה בחודש מרץ 2020.
מכירות אופנת ההלבשה הסתכמו בכ-64.2 מיליון שקל לעומת כ-63.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת בעיקר מהכללת הכנסות אתרי הסחר גולף ואינטימה (שנפתחו במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2020) להכנסות בתקופת הדוח. העלייה קוזזה בחלקה מירידה בהכנסות החנויות של תחום הפעילות, בשל תקופת סגר ארוכה יותר בשנת הדוח ביחס לתקופת הסגר שנכללה ברבעון המקביל אשתקד.
מכירות אופנת הבית הסתכמו ברבעון בכ-97 מיליון שקל לעומת כ-87 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת בעיקר מעלייה במכירות אתרי הסחר המקוון של תחום הפעילות. כמו כן, מכירות החנויות בתחום הפעילות הסתכמו בתקופת הדוח בהיקף דומה לסכומן ברבעון המקביל אשתקד, זאת חרף תקופת סגר ארוכה יותר ברבעון הראשון בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הוצאות מכירה ושיווק ברבעון הסתכמו ב- 97.2 מיליון שקל לעומת 111.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.  הקיטון נבע בעיקר מחסכון בהוצאות בתקופת סגר ארוכה יותר ברבעון הראשון של שנת 2021 (39 ימי מכירה בחנויות) לעומת הרבעון הראשון בשנת 2020 (73 ימי מכירה בחנויות). כמו כן החברה ביצעה פעולות התייעלות וחיסכון במסגרת הפעלת החנויות לאור משבר הקורונה. הקיטון קוזז בחלקו מגידול בהוצאות תחום פעילות עדיקה.
הרווח (הפסד) התפעולי השוטף ברבעון הסתכם בכ-14.8 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-12.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקר מגידול ברווח הגולמי חרף הירידה בימי המכירה בחנויות, לצד ירידה בהוצאות התפעול כאמור לעיל. הכנסות (הוצאות) אחרות הסתכם בהכנסות בסך כ-2 מיליון שקל לעומת הוצאות בסך כ-13.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. השינוי נובע בעיקר מהפרשות לירידות ערך השקעה בפעילות טופ שופ ורכוש קבוע ברבעון הראשון אשתקד, לעומת קיטון בהפרשה לירידות ערך בתקופת הדוח. הרווח התפעולי לאחר הוצאות אחרות ברבעון הסתכם בכ-16.7 מיליון שקל בהשוואה להפסד של כ-26 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הכנסות (הוצאות) המימון, נטו ברבעון הסתכמו להכנסות מימון בסך של כ-900 אלף שקל לעומת הוצאות מימון בסך 6.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. הירידה בהוצאות מימון, נטו בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד נובעת בעיקר משערוך שלילי של תיק ההשקעות והוצאות הפרשי שער, שנרשמו ברבעון הראשון אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-15.3 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-34.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי המיוחס לבעלי מניות החברה ליום 31 במרץ 2021 הסתכם בכ-239 מיליון שקל לעומת 221 מיליון שקל ליום 31 בדצמבר 2020. הגידול בהון העצמי בתקופת הדוח נובע בעיקרו מהרווח הנקי בתקופת הדוח. הפדיון הממוצע למ"ר ברבעון בחנויות מגזרי אופנת הבית ואופנת ההלבשה הסתכם בתקופה מ- 21/2/21 ועד 14/3/21 בכ-1,457 שקל לעומת כ- 847 שקל בתקופה המקבילה בשנת 2020, עליה של כ-72%. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות ברבעון בחנויות מגזרי אופנת הבית ואופנת ההלבשה הסתכם בתקופה מ-21/2/21 ועד 14/3/21 בכ-1,540 שקל לעומת כ-891 שקל בתקופה המקבילה בשנת 2020, עליה של כ- 73%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה