השוק

סלקום מנסה לשבור את חזי בצלאל: מתנגדת למכירת אקספון

סלקום מתכוונת להגיש את ההתנגדות למכירת אקספון למשפחת רייכמן לבית המשפט ותחייב את הרוכש החדש לקיים את הסכם "הרכיבה" של אקספון על הרשת של סלקום
ניצן כהן | 
אבי גבאי וחזי בצלאל (צילום פייסבוק אבי גבאי, פלאש 90)
יומיים לאחר מכירת עסקי אקספון אומרת סלקום כי בכוונתה להתנגד למכירה בשל העובדה כי הרוכשים לא התחייבו לדבוק בהסכם של אקספון עם החברה להמשיך לספק שירותי סלולר באמצעות הרשת של סלקום. בנוסף מבקשת סלקום מבית המשפט שאקספון תמשיך לשלם את התשלומים השוטפים לחברה בשל השימוש ברשת שלה.
לטענת אקספון ההסכם עם סלקום מאפשר לה לצאת מההסכם אם היא סוגרת את הפעילות שלה כשמבנה ההסכם עם משפחת רייכמן הרוכשת הרי שהיא רוכשת את פעילות הטלפוניה והסלולר של אקספון בעוד אקספון תצא לפירוק לאחר פירעון החוב לנושה המובטח שהוא בנק מזרחי.
סלקום מתנגדת לפרשנות החוזה של אקספון וטוענת כי החוזה בין החברות כולל בתוכו את מכירת הפעילות שמחייבת את הרוכש להמשיך בחוזה איתה.
נציין כי לאחר מכירת פעילות אקספון למשפחת רייכמן, ישמשו התשלומים שיתקבלו לפירעון החוב של אקספון לנושה המובטח, בנק מזרחי וככל שיוותרו כספים בחברה הם אמורים להתחלק בין יתר הנושים הלא מובטחים מה שעול להותיר את סלקום מול שוקת שבורה לפיה לא תוכל לגבות את החוב השוטף של אקספון וגם תאבד את החוזה השמן עם אקספון.
סלקום כאמור מתנגדת לתהליך המתוחכם של אקספון ולטענתה אף פנתה בכתב לאקספון טרם פרסום דבר המכירה ומאחר ואקספון החליטה להמשיך בתהליך בכוונת סלקום להגיש את התנגדותה לבית המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה