השוק

אפולו פאוור תשקיע 21 מיליון אירו באוטומציה של ייצור היריעה הסולארית

הפיתוח של אפולו פאוור הוא אחד המעניינים בתחום האנרגיה הסולארית ומעבר לייצור אוטומטי של היריעות יקל על המעבר לייצור מסחרי של היריעות
ניצן כהן | 
אפולו פאוור (צילום אפולו פאוור)
אפולו פאוור החלה בהקמת מפעל חדש לייצור אוטומטי של היריעה הסולארית הגמישה. המפעל החדש ימוקם באזור התעשייה מבוא כרמל (סמוך למשרדי החברה ביקנעם) וצפוי להיות בעל תפוקת ייצור שנתית מרבית של כ- MWp 190. החברה מעריכה כי סכום ההשקעה בהקמת המפעל, הכולל השקעה במכונות וציוד יעמוד על כ- 21 מיליון אירו, החברה מעריכה כי הקמתו תושלם ברבעון השלישי של 2022.
מפעל הייצור צפוי לכלול שני חלקים עיקריים, אשר מיועדים להירכש משני יצרנים שונים. בנוסף, שכרה החברה שני מבנים לצורך ייצור ואחסנה, המצויים כיום בהקמה, באזור התעשייה מבוא כרמל.
סולארפיינט (החברה בת של אפולו) תשכור שני מבנים בשטח של כ- 4,600 מ"ר לאחסנה וכ- 5,400 מ"ר למפעל יחד עם שטחים נוספים לגלריה ומשרדים, בתמורה לדמי שכירות שנתיים כוללים, לרבות דמי ניהול, של כ- 6.2 מיליון שקל.
להערכת החברה, בכפוף בין היתר לאספקה והתקנה המוצלחת והמלאה של החלק הראשון והשני ממפעל הייצור, רכש ציוד משלים, ביצוע התאמות למבני הייצור והצטיידות בחומרי גלם, החברה תהיה ערוכה לספק מענה לביקושי לקוחות בתחום הסולאר הצף ובתחום המבנים עד לתפוקת ייצור שנתית מרבית של כ- MWp 190.
הפיתוח של אפולו פאוור הוא אחד המעניינים בתחום האנרגיה הסולארית. הפיתוח הוא למעשה של יריעה שניתן לפרוש אותה בשטחים שונים, לנייד אותה וכד'. לחברה יש ראשית שיתוף פעולה עם נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית, מה שהופך את החברה למעניינת עוד יותר.
כזכור, החברה חתמה עם תדיראן סולאר הסכם למכירה מסחרית ראשונה של 26 מגה וואט. כמו כן, ביוני 2019 חתמה החברה על הסכם עם Ciel & Terre International הכולל פיתוח והקמת שלשה מתקני פיילוט בישראל ובצרפת, ולמכירה בהיקף מינימלי של 2 GWp.
אפולו פאוור באמצעות חברת הבת סולארפיינט, הינה חברה המפתחת מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה