השוק

ATERA השלימה סבב גיוס לפי שווי חברה של 500 מיליון דולר

החברה שעוסקת בחיזוי ומניעת תקלות במערכי המיחשוב הארגוני גייסה בסך הכל בסס האחרון 77 מיליון דולר; העסקה כללה עסקת סקנדרי
ניצן כהן | 
מייסדי ATERA (צילום גילי לווינסון)
מבול הגיוסי בהייטק הישראל נמשך. חברת ATERA שמפתחת פלטפורמה לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערך המחשוב בארגונים, גייסה 77 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס B. את סבב הגיוס הובילה קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic וכלל גם את המשקיעים הקיימים, הקרן האמריקאית K1, אשר הובילו את ההשקעה הראשונית בחברה.
לפני כארבעה חודשים הודיעה ATERA על השלמת סבב גיוס A של 25 מיליון דולר. כעת סך גיוסי החברה עומדים על מעל ל-100 מיליון דולר. לאחר השלמת סבב הגיוס האחרון, שווי החברה הגיע חצי מיליארד דולר. הכסף שגויס יאפשר ל- ATERA להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה, לגייס עובדים ולתמוך בצמיחתה הגלובלית של החברה. ב-ATERA צפויים לגייס בשנה הקרובה כ- 100 עובדים חדשים בישראל למגוון משרות: פיתוח, בינה מלאכותית, פיתוח עסקי, שיווק, ניהול לקוחות וניהול מוצר.
ATERA מפתחת פלטפורמה מבוססת AI לניהול ומניעת תקלות במערכות מחשוב החל מחברות קטנות ועד לחברות גדולות ובינלאומיות, ובכך נותנת מענה לספקי שירות וכן לצוותי IT פנים ארגוניים. פלטפורמת הניהול שפיתחה מנתחת יותר מ-40 אלף נתונים בשנייה ומאפשרת לאנשי ה-IT למנוע באופן יזום תקלות בארגון.
הגיוס הנוכחי, שכלל בתוכו עסקת סקנדרי, מגיע על רקע דרישתם הגוברת של תאגידים וחברות לאמץ מודל עבודה היברידי שכולל עבודה מרחוק. החברה מספקת פלטפורמה המאפשרת לארגונים לנהל מרחוק את צרכי המחשוב שלהם, ללא תלות במיקום הפיזי של עובדיהם. בתקופה האחרונה, בה נדרשו עסקים בכל העולם למעבר לעבודה מרוחקת באופן פתאומי.
קרן ההשקעות הגלובלית, General Atlantic, הינה אחת הקרנות המובילות בעולם בגיוסי Growth, המספקת הון ותמיכה אסטרטגית למספר חברות מועט בשנה, אשר נמצאות בצמיחה משמעותית. הקרן מובילה סבבי גיוס בשלבי צמיחה מתקדמים לחברות מובילות שוק. השקעה זו מאיצה את התפתחותה של ATERA מסטארט-אפ צומח לאחת מחברות ניהול ה-IT הגלובליות הצומחות. 
"בשנה האחרונה חווינו דרישה גוברת לפלטפורמה הייחודית שפיתחנו בעקבות השינוי המשמעותי של שיטות ואופן הפעולה של חברות ועסקים ברחבי העולם. מעבר של חברות למודל עבודה היברידי חייב לכלול פתרונות ניהול IT מתקדמים. הפלטפורמה של ATERA משפרת ומייעלת את תשתיות הארגון לטובת עבודה רציפה וחסרת תקלות". אמר גיל פקלמן, מנכ"ל ATERA ומייסד שותף.
"הגיוס הנוכחי בהובלת קרן ההשקעות הגלובלית General Atlantic ובשיתוף הקרן האמריקאית K1 הוא אבן דרך משמעותית עבורנו ומשקף את הבעת האמון בפוטנציאל הרב שעוד לפנינו. בכוונתנו להכפיל את מאמצי ההתרחבות שלנו ולשם כך גם לגייס עובדים נוספים".
ATERA הוקמה בשנת 2010 על ידי המנכ"ל גיל פקלמן וסמנכ"ל הטכנולוגיה אושרי מויאל ופיתחה פלטפורמה לניהול ומניעת תקלות מערך המחשוב של חברות מקטנות ובינוניות ועד לחברות גדולות רב-לאומיות. ATERA מספקת מערכות המאפשרות לארגונים לעבוד מרחוק ולנהל את צורכי המחשוב שלהם ללא תלות במיקום הפיזי בו עובדיהם נמצאים.
לחברה יש כיום מעל ל- 7,000 לקוחות משלמים ב-90 מדינות ברחבי העולם. החברה מעסיקה מעל ל- 110 עובדים, 90 מתוכם בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה