השוק

דוחות LG: עליות חדות במכירות הטלוויזיות והמכשירים הביתיים

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית חוגגת עליות חדות של 65% ברווח התפעולי, 48.4% בהכנסות ובמכירות כל החטיבות בחברה – אבל בשורה התחתונה היא עדיין הפסידה כסף
יאיר מור | 
LG (צילום יחצ)
קונגלומרט החשמל הקוריאני LG פרסם את דו"חות הרבעון השני שלו, המצביעים על עליות משמעותיות בפעילות כל החטיבות – מלבד חטיבת הסלולר, שזהו הרבעון הראשון שבו היא אינה חלק מהדו"ח, שכן באפריל האחרון הודיעה החברה על סגירת החטיבה, ומחקה אותה ואת הפסדיה הכבדים מהדו"חות, לצד הודעה רשמית השבוע על כך שתתחיל למכור בקרוב בחנויות שלה בקוריאה טלפונים של אפל.
בחודשים אפריל עד יוני 2021, רשמה LG הכנסות בסך 17.11 טריליון וון (כ-15 מיליארד דולר) – עלייה של 48.4% לעומת הרבעון המקביל ב-2020, ורווח תפעולי בסך 1.11 טריליון וון (כ-970 מיליון דולר) – עלייה של 65.5% לעומת החודשים המקבילים אשתקד.
רוב ההכנסות באו ממכירות מכשירי חשמל ביתיים – מקררים, מכונות כביסה, מזגנים וכדומה: חטיבת מכשירי החשמל ה"לבנים" הכניסה 6.8 טריליון וון (כ-6 מיליארד דולר) – עלייה של 32% לעומת השנה שעברה, ורשמה רווח תפעולי בגובה 653.6 מיליארד וון (כ-570 מיליון דולר) – עלייה של 41.5%.
גם חטיבת הבידור הביתי (כלומר טלוויזיות ורמקולים) הציגה נתונים מרשימים שמעידים על היציאה ממשבר הקורונה, עם הכנסות בסך 4.04 טריליון וון (כ-3.5 מיליארד דולר) – עלייה של 79%, והרווח התפעולי שלה הגיע ל-333.5 מיליארד וון (כ-29 מיליון דולר) – יותר מפי שלושה.
אפילו חטיבות שהציגו ביצועים טובים פחות נמצאות בכיוון טוב. כך, למשל, חטיבת הרכיבים לרכבים, הפסידה 103.2 מיליארד וון (כ-90 מיליון דולר), אך מכירותיה היו כפולות מאלו של אפריל עד יוני 2020.
עם זאת, בשורה התחתונה, רשמה LG הפסד נטו בסך 113.6 מיליארד וון (כ-99 מיליון דולר) – ירידה של כ-0.7% לעומת הרבעון המקביל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה