השוק

סיכום המסחר בבורסה: מניית סאפנייס המריאה, אקסיליון שוב התרסקה

המסחר ברשות לניירות ערך הסתיים בירידות שערים למדדי ת"א 35 ו-125, הדוחות הכספיים הזניקו את סאפיינס בלמעלה מ-8%, גם דלתא וקמטק זינקו. מי עוד נכנסו לרשימה האדומה?
מניות (צילום pixabay, freepik)
הבורסה לניירות ערך בתל אביב סיימה את יום המסחר (רביעי) בירידות שערים, כאשר מדד ת"א 35 עם ירידה חדה של 0.1% לשער של 1,693.82 אגורות, בעוד שמדד ת"א 125 איבד 0.03% מערכו וירד ל-1,758.71 אג'.
את המניות העולות של היום מוליכה סאפיינס שבעקבות הדוחות הכספיים הטובים שהציגה עלתה ב-8.14% לשער של 8,725 אג', דלתא מותגים עלתה ב-6.29% ל-6,710 אג', דלתא שלישית בעקבות הדוחות החיוביים שלה עם עלייה של 5.70% ל-14,460 אג', קמטק הרשימה גם היא בדוחות וטיפסה ב-5.54% ל-12,380 אג', סוגרת את החמישייה פורמולה מערכות שעלתה ב-4.10% ל-29,200 אג'.
את טבלת המניות היורדות של היום מובילה אקסיליון שאיבדה 5.49% בדרך ל-535.6 אג', פתאל החזקות ירדה ב-5.46% ל-24,080 אג', לייבפרסון איבדה 5.07% וירדה ל-19,300 אג', דוראל אנרגיה בשער חדש של 1,340 אג' בעקבות איבוד של 3.46%, מקס סטוק סוגרת את הרשימה עם ירידה של 3.26% ל-1,215 אג'.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה