השוק

גולף יצאה מההפסדים, כמה הרוויחה ברבעון השני של 2021?

הקבוצה פרסמה את תוצאות הרבעון השני והמחצית הראשונה לשנת 2021: ההכנסות ממכירות ברבעון השני הסתכמו בכ-230 מיליון שקל, גידול של כ-26% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה הסתכם הרווח התפעולי לסך של כ-53 מיליון שקל לעומת הפסד בסך של כמיליון שקל אשתקד
כפיר אדר |  1
חנות GOLF (צילום שי אפשטיין)
קבוצת גולף פרסמה היום (ראשון) את תוצאות הרבעון השני והמחצית הראשונה לשנת 2021 ודיווחה כי ההכנסות ממכירות ברבעון השני הסתכמו בכ-230 מיליון שקל, גידול של כ-26% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-148 מיליון שקל, גידול של כ-28% ביחס לרבעון המקביל  אשתקד, תוך שיפור בשיעור הרווח הגולמי ברבעון שהסתכם לכ-64.4% בהשוואה ל-63.4% ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי של מגזרי אופנת ההלבשה והבית ברבעון מסתכם לסך של כ-24 מיליון שקל בדומה לרבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה הסתכם הרווח התפעולי לסך של כ-53 מיליון שקל לעומת הפסד בסך של כמיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, הרווח הנקי המאוחד ברבעון הסתכם בכ-10 מיליון שקל ובמחצית הראשונה של השנה בכ-25 מיליון שקל.
גידול של כ-72% בהכנסות מגזר ההלבשה ברבעון שהסתכמו לכ-87 מיליון שקל, המשך שיפור חד ברווח של מגזר אופנת ההלבשה אשר רושם רווח תפעולי בהיקף של כ-16 מיליון ש"ח ברבעון בהשוואה לרווח של 8.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. גידול של כ-7.4% בהכנסות מגזר הבית שהסתכמו לכ-97 מיליון שקל, הרווח המגזרי ברבעון הסתכם לכ-7.8 מיליון שקל בהשוואה לכ-15 מיליון שקל ברבעון המקביל. הירידה נובעת מהירידה בפדיון למ"ר ביחס לרבעון המקביל אשתקד בו נתקבלו מענקים והקלות בעקבות הסגר.
החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה המקוונת ובהמשך להשקה מוצלחת של אתרי אינטימה וגולף אופנה, השיקה החברה גם אתר למותג פולגת וחידשה את אתר כיתן, כמו כן, גולף מודיעה על חלוקת דיבידנד ביניים נוסף בהיקף של 10 מיליון שקל.
ב'עדיקה', נמשכת הצמיחה בפעילות הבינלאומית שגדלה בכ-45% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בכוונת עדיקה לפעול להמשך ביסוס פעילותה הבינלאומית, המהווה נדבך משמעותי בהתפתחותה העסקית ארוכת הטווח לצד חיזוק ושדרוג הפעילות בישראל. מכירות תחום עדיקה הסתכמו ברבעון לכ-44.9 מיליון שקל לעומת כ-40.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת מסגירת חנויות עדיקה ברבעון המקביל אשתקד בשל השפעות נגיף הקורונה.

אייל גרינברג, מנכ"ל החברה ומנהל העסקים הראשי שלה מסר: "אנו מסכמים את המחצית הראשונה והרבעון השני עם תוצאות טובות וגידול בהכנסות בכל תחומי הפעילות. בתחומי אופנת ההלבשה ואופנת הבית אנו מציגים במחצית הראשונה גידול משמעותי בהכנסות וברווח. תוצאות אלו הושגו הודות לתהליכי התייעלות נרחבים שביצענו במהלך השנה האחרונה לצד שינויים מבניים בפעילות. לאחרונה השקנו שני אתרי און ליין נוספים : פולגת וכיתן ואנו ממשיכים לפעול להרחבת פעילות האון ליין כמנוע צמיחה מרכזי. במקביל אנו פועלים להרחבת ושיפור התשתית הטכנולוגית ושיפור המערך הלוגיסטי".
"עדיקה נוקטת בימים אלו בצעדים לשיפור הרווחיות הגולמית והתפעולית, שתתפרש על פני מספר רבעונים. מהלכים אלו צפויים לבוא לידי ביטוי בעיקר החל מהמחצית השנייה של 2021 ועדיקה צופה שיפור הדרגתי בתוצאותיה העסקיות תוך צמיחה מתונה יותר בפעילותה הבינלאומית".
גונן ביבר, יו"ר הדירקטוריון מסר: "אנו שמחים על התוצאות הטובות ברבעון אשר מאפשרות לנו להמשיך ולשתף את ציבור בעלי המניות ברווחי החברה באמצעות חלוקת דיבידנד נוסף בהיקף של 10 מיליון שקל".
תמצית נתוני הרבעון השני לשנת 2021: מכירות הקבוצה ברבעון הסתכמו בכ-229.6 מיליון שקל, לעומת כ- 182.3  מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עליה של כ-26% הנובעת בעיקר בעיקר מאובדן המכירות בתקופת סגירת החנויות אשתקד. מכירות תחום אופנת ההלבשה ברבעון הסתכמו בכ-87.2 מיליון שקל לעומת כ-50.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה במכירות בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד מסגירת החנויות ברבעון המקביל אשתקד ומעליה במכירות אתרי המסחר המקוון של תחום הפעילות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיווק ורק שיווק
    אבנר 08/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגולף יש יכולת להצליח יותר אם היו מחליפים את מחלקת השיווק כולה. אין שם יצרתיות ולא מהלכים חדשניים. הכל עומד.
    סגור