השוק
ויקטורי משקיעה 600 אלף דולר בסטארטאפ ישראלי
רשת הקמעונאות חתמה על הסכם יוזמה משותפת עם הסטארט-אפ הישראלי DRILL, המפתח כלים טכנולוגיים בתחום הריטייל אשר משפרים את חווית הרכישה ואת התקשורת עם הקונה בנקודת המכירה הפיזית. הגיוס ישמש להרחבת מרכז המחקר והפיתוח בישראל, לצורך האצת הטכנולוגיה ולהתרחבות גלובלית
חברת הסטארט- אפ הישראלית דריל (Drill), המפתחת כלים טכנולוגיים אשר משפרים את התקשורת עם הלקוח בנקודת המכירה הפיזית ומובילים לצמיחת הרווחיות של רשתות קמעונאיות ויצרניות מזון ע"י AI ו-computer vision מודיעה היום (שני) על חתימת הסכם יוזמה משותפת (ג'וינט ונצ'ר), עם רשת הקמעונאות ויקטורי ועם חברות נוספות בתחום הקמעונאות .
הגיוס הראשוני, ( Round Seed) שמגיע לאחר שנתיים של צמיחה אורגנית בהן פעלה החברה כבוטסטראפ, יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיות שלה ולתמוך בצמיחתה הגלובלית. החברה תרחיב את מרכז הפיתוח ואת מאגר הנתונים שלה ותאיץ את המחקר והפיתוח, על מנת להנגיש מידע מדויק לשיפור חווית הרכישה, תהליכי השיווק ומכירות בעולם הקמעונאות.
סכום ההשקעה של רשת ויקטורי בדריל עומד על 600,000 דולר ובתמורה תקבל נוספים מהון המניות של חברת דריל ללא תמורה. בסבב זה השקיעו מספר משקיעים נוספים מתחום הטכנולוגיה והקמעונאות. בימים אלה פותחת דריל סבב גיוס של כ-15 מיליון דולר לטובת האצת הטכנולוגיה ופריצה לשווקים חדשים.
הטכנולוגיה שפיתחה דריל, ליצרנים בתחום מוצרי הצריכה (CPG) ורשתות מזון קמעונאיות לשפר את מסע הלקוח בחנות הפיזית ולהגדיל את שורת הרווח שלהם במאות אחוזים, בכך שהיא מספקת להן נתונים שעד היום הלכו לאיבוד. טכנולוגיה זו תאפשר לשוק הקמעונאות הבינלאומי לשפר את תהליכי השיווק והמכירות הנאמדים כיום במאות מליארדי דולרים.
באמצעות פתרונות ראייה ממוחשבת שפיתחה, לצד למידת מכונה ובינה מלאכותית, מסייעת drill לקמעונאיות להגדיל את מחזורי המכירות, להפחית עלויות תפעול ולשפר את חווית הקניה של הצרכן. בישראל סיימה החברה פיילוט ב-30 סניפים של רשת ויקטורי והיא עובדת על פרויקטים נוספים עם הקמעונאיות הגדולות בעולם.

סיון פרידמן יוסף ולנור דניאל. צילום: דור בורוכוב
אייל רביד מנכ"ל רשת ויקטורי ציין: "חדשנות, פיתוח וחווית הלקוח הן חלק בלתי נפרד מהדי אן איי שלנו בויקטורי וזה מה שחיפשנו גם תמיד בחברות אחרות איתן שיתפנו פעולה. מכאן נולד גם החיבור המיידי בינינו לבין חברת דריל שהמחקר והטכנולוגיה שלה פורצת דרך ברמה הבינלאומית ושבניסוי שעשתה בחממה שהקמנו יחד ראינו כבר תוצאה בדמות השפעה של עשרות אחוזים על הקטגוריות שנבדקו. אני משוכנע שלא רחוק היום בו דריל תעורר עניין בקרב חברות ענק בכל העולם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.פח של חברהזאת הונאה 12/2021/28הגב לתגובה זו1 0יצא לי לעבוד קצת עם דריל האלה. אין להם מושג איך לעבוד נתונים, וכשמשהו לא מסתדר להם הם פשוט מזייפים נתונים. הכל וודו אחד גדול ויום אחד תיחשף התרמית הזוסגור
-
1.חרטא ....תדאג שכל הסניפים פשוט יהיו נקיים מזמינים ועם ש (ל"ת)חרט 08/2021/30הגב לתגובה זו0 0סגור


