השוק

אלקטרה נדל"ן מפציצה: 3 עסקאות של 1,105 יח"ד ביום

קרנות הנדל"ן של אלקטרה חתמו על 3 עסקאות משמעותיות ביום אחד; עסקה אחת כוללת רכישת 449 יח"ד ועוד שתי עסקאות מימון הון לרכישת 656 יח"ד
ניצן כהן | 
גיל רושינק מנכ"ל אלקטרה נדלן (צילום אורן קהן)
קרנות המימון של אלקטרה נדל"ן שמתמחות ברכישה ומימון של עסקאות בארה"ב, חתמו ביום אחד על 3 עסקאות משמעותיות שכוללות רכישה ומימון של לא פחות מ-1,105 יחידות דיור.
העסקה הראשונה התבצעה באמצעות הקרן השלישית של החברה שרכשה ביום שישי שני מקבצי דיור בשארלוט שבצפון קרוליינה וכוללים 449 יחידות דיור. העסקאות בוצעו בהשקעה כוללת של 103 מיליון דולר מהם הושקע הון עצמי בהיקף של 39.5 מיליון דולר. לאחר העסקה הזו מחזיקה הקרן 11,874 יחידות דיור ב-41 מקבצים שונים בהשקעה הונית כוללת של 806.5 מיליון דולר.
עסקה נוספת שביצעה קרן של אלקטרה נדל"ן הייתה מימון של עסקה לרכישת מקבץ שכולל 436 יחידות דיור ביוסטון, טקסס. במסגרת העסקה העמידה הקרן הראשונה של אלקטרה נדל"ן הון של 5.25 מיליון דולר כהון מועדף שכולל הן את החזר ההלוואה והן עדיפות בחלוקת רווחים עד לשיעור החזר (IRR) של 12%.
הקרן הראשונה של אלקטרה נדל"ן סגרה ביום שישי עסקה מעניינת נוספת במסגרתה תשתתף במימון רכישת מקבץ דיור של 213 יחידות דיור בדאלאס, טקסס. במסגרת העסקה העמידה הקרן הון עצמי של 7.8 מיליון דולר לטובת הפרויקט. ההון שהועמד מקבל עדיפות בהחזר ההלוואה וכן לוקח חלק מחלוקת רווחים ובאירועים הוניים עד לשיעור החזר (IRR) של 12%.
בסך הכל, לאחר ההשקעה בשני הפרויקטים החדשים, העמידה הקרן הראשונה של אלקטרה נדל"ן מימון ל-30 עסקאות שונות בהיקף כספי כולל של 166.5 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה