השוק

מוטי בן משה ועדי צים משקיעים בכלכלה טבעונית

חברת הסטארט-אפ הישראלית וויגן ניישן (Vegan Nation) מתמזגת לתוך שלד בורסאי בשם SIPUP CORP לפי שווי של כ-23 מיליון דולר. החברה מתכננת סבב גיוס משמעותי נוסף במהלך הרבעון הרביעי של 2021
מערכת ice |  1
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן)
הבורסה מביעה אמון בכלכלה הטבעונית: חברת הסטארט-אפ הישראלית וויגן ניישן  (Vegan Nation) מודיעה על מיזוג לשלד בורסאי בשם SIPUP CORP שנסחר ב OTC בארה״ב בהובלת רוסריו קפיטל כחתם מלווה. בעת השלמה המיזוג, ערך המניה יעמוד על  0.35 דולר שגוזר שווי של כ-22-25  מיליון דולר.
בנוסף למשקיעים הקיימים, נכנסו כחלק מתהליך המיזוג שורת משקיעים כמו עדי צים, מוטי בן משה, דודו רינג, ראובן אבלגון, רון לובש ועוד. החברה מתכננת סבב גיוס משמעותי נוסף במהלך הרבעון הרביעי של 2021.
חברת ויגן ניישן נוסדה ב-2018 על ידי אייזיק תומאס, יוסי רייבי ושניאור שפירא כששאיפתם היא לכונן אקוסיסטם טבעוני ראשון מסוגו בעולם. מטרת הסטרטאפ הישראלי לייצר בסיס כלכלי בר קיימא שיטיב עם שרשרת המזון האקולוגית בו מיליוני אזרחים ממדינות שונות, בעלי עסקים קטנים מרחבי העולם, יצרנים ותעשיינים יסחרו במוצרים בצורה שתשפיע באופן חיובי על עצמם ועל כדור הארץ, ללא קשר למקום הימצאם הפיזי. הפלטפורמה הכלכלית דיגיטלית כוללת מידע על עסקים טבעוניים, מרקט-פלייס למסחר מקוון של מוצרים טבעוניים ומטבע לסחור בו.
שווי שוק המזון הטבעוני לבדו, המוערך היום ב-13 מיליארד דולר, צפוי להכפיל את עצמו עד 2025. הכלכלה הטבעונית אינה מסתכמת רק בתחליפי בשר, בשר מתורבת או מוצרים מן הצומח אלא נוגעת בשורה ארוכה של תחומים כמו אופנה (מוצרי עור ופרווה, ניצול עובדים) קוסמטיקה (ניסויים על בעלי חיים, כריתת יתר) ועוד.
אייזיק תומאס, מייסד שותף ויו"ר וויגן ניישן: "אנו מאד נרגשים מהמהלך, זוהי אבן דרך משמעותית מאד לחברה ולמשקיעים ואנו גאים להיות אלה שפורצים את הדרך.  אנו באמת מאמינים כי ה-Green Coin יתרום לפריחתם של מיליוני בתי עסק קטנים בכל רחבי העולם שיתאחדו למען כינונה של קהילה חובקת עולם המאוחדת למען הסביבה. 
עדי צים, אחד המשקיעים החדשים במיזם: "תחום הצרכנות המודעת לסביבה נמצא בתקופת צמיחה ואנחנו סבורים כי לפניו עוד דרך מבטיחה".
יוסי רייבי, מייסד שותף: "אנחנו שמחים על הפיכתנו לחברה ציבורית. זוהי אבן דרך משמעותית, אולם עבורנו זו רק ההתחלה: הצבנו לעצמנו יעדים ברורים - להיות הפלטפורמה  הגדולה והמובילה בקהילה הטבעונית ולהציב את הגרין קוין כמטבע מוביל. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כן ירבו
    V 10/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי יש תקווה לעולם בכל זאת
    סגור