השוק

אלביט בחוזה ענק בבריטניה: תספק מטוסי אימון בסכום עתק

אחרי שזכתה בחוזה הענק של חיל האוויר היווני, מצטרף חיל האוויר המלכותי למצבת הלקוחות ההולכת וגדלה של אלביט; החוזה נחתם ל-12 שנים בהיקף של 90 מיליון דולר בסך הכל
ניצן כהן |  1
בצלאל מכליס (צילום ישראל סאן)
אחרי שזכתה בחוזה הענק בהיקף של 1.5 מיליארד דולר עבור חייל האוויר של יוון, מצטרף היום חיל האוויר של בריטניה למצבת הלקוחות של החברה עם חוזה בהיקף של כ-90 מיליון דולר. אלביט מערכות תספק למשך 12 שנים 4 מטוסי אימון מתקדמים לחיל האוויר המלכותי.
מיזם משותף של אלביט מערכות,Affinity, זכה בחוזה בסך 88 מיליון דולר להפעלת מטוסי אימון נוספים עבור חיל האוויר המלכותי. המטוסים מסוגTexan T-6C יסופקו עבור תכנית UK Military Flying Training Systems (“UKMFTS”). החוזה יבוצע במהלך תקופה של 12 שנים. אלביט מערכות וחברת KBR, המחזיקות כל אחת ב- 50% ממניות Affinity, שתהיה אחראית לאספקת המטוסים והן תהננה מהטבות התוכנית בחלקים שווים.
ארבעת מטוסי ה- Texan T-6Cיופעלו בעיקר מהאתר של Affinity שבבסיס חיל האוויר המלכותי Royal Air Force Valley ("RAF Valley"), שם הם יצטרפו ל-10 מטוסי ה- Texanהנמצאים כבר בשירות. ה- UKMFTS היא התכנית של בריטניה לספק ולתמוך בתכנית האימונים, ההצטיידות, התפעול ומתן שירותי התחזוקה לטייסי בית הספר לטיסה של חיל האוויר המלכותי. Affinity כבר סיפקה למעלה מ-20,000 שעות טיסה עבור תכנית ה-UKMFTS, המתקיימת בבסיסי חיל האוויר המלכותי בקרנוול, בארקסטון הית' וכן RAF Valley על שלושה סוגי מטוסים שונים. 
מרטין פוסייט, מנכ"ל אלביט מערכות אנגליה בע"מ, אמר: "החוזה הזה מעיד על רמת שביעות הרצון מהשירותים והתמיכה שאנו מספקים בתכנית ה-UKMFTS. אנו גאים על היותנו שותף אינטגרלי של משרד ההגנה הבריטי באספקת פתרונות אימון לחיל האוויר המלכותי וכן על התרומה למוכנות המבצעית והאפקטיביות של הטייסים." 
נזכיר כי אלביט מערכות מספקת תפעול, תחזוקה ושירותים לוגיסטיים עבור בתי הספר לטיסה של חיל האוויר הישראלי, חיל האוויר המלכותי הבריטי ולאחרונה זכתה בחוזה  של 1.6 מיליארד דולר להקים ולהפעיל את בית הספר הבינלאומי לטיסה של חיל האוויר היווני. במסגרת תוכניות אלו, החברה מספקת מטוסי אימון לכל חיל אוויר ומתפעלת את כלל מערכי וציי האימונים המורכבים מעשרות רבות של מטוסי אימון. החברה גם מספקת אוויוניקת אימון מרובד על מטוסי האימון, מערכות לאימון קרקעי ומספקת ניהול אפקטיבי של הפעלת אימונים הטיסה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהכותרת ניתן לחשוב
    דורון 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ש אלביט מייצרת ומספקת את המטוסים הללו. מטוסים אלו מיוצרים בארה״ב
    סגור