השוק

טוגדר התחילה לשווק קנאביס בגרמניה; המניה מזנקת ב-17%

יצרנית הקנאביס הרפואי החלה בשיווק של המוצרים שלה בבתי מרקחת בגרמניה ומכרה בימים האחרונים 50 ק"ג קנאביס רפואי לבתי מרקחת מקומיים; בנוסף החלה החברה לנהל מו"מ למכירת קנאביס נוסף בגרמניה
ניצן כהן | 
קנאביס, מניות (צילום pixabay)
נראה שלאט לאט הקנאביס הרפואי הישראלי צובר תאוצה. הרבה דובר בשנים האחרונות על הקנאביס הרפואי והיצרניות הישראליות והנה, אחרי שנים בהם התחום היה משותק כמעט נושא היצוא לחו"ל מתחיל להתקדם, בצעדים קטנים - אבל מתקדם.
אחת החברות המעניינות יותר בתחום היא טוגדר, שכדי לעקוף את נושא היצוא מישראל לחו"ל הקימה חוות גידול באוגנדה ושם היא למעשה מיישמת את הידע שצברה בתחום ומשם החלה למכור את הקנאביס הרפואי למדינות אחרות.
אחת ממדינות היעד המרכזיות היא גרמניה ושם טוגדר התחילה למכור קנאביס רפואי שגודל ועובד בחווה באוגנדה. טוגדר מכרה עד כה 50 ק"ג של קנאביס רפואי לבתי מרקחת שפועלים בתחום והיא מנהלת מו"מ עם בתי מרקחת נוספים לעסקאות שהוגדרו על ידה כ"משמעותיות".
מניית טוגדר עולה היום בבורסה ב-17% וזה אחרי שהמניה איבדה יותר ממחצית משוויה השנה. 
צריך לזכור שנושא מכירת קנאביס ממדינה למדינה היא נושא סבוך שנבחן באופן הדוק מאוד על ידי הרשויות במדינות המוצא והיעד בשל החשש ממצב בו הקנאביס יגיע לשווקים שהוא לא אמור להגיע אליהם ויתדלק ארגוני פשיעה וכן הלאה ולכן המכירה בפועל של קנאבביס רפואי מהחווה באוגנדה לבתי המרקחת בגרמניה חשובה מאוד לטוגדר שיוצרת עכשיו פרקטיקה ומייצרת היכרות שכוללת שינוע ומכירה בפועל, עם הרשויות בגרמניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה