השוק

"אבן דרך משמעותית": זה הסכום שגייס הסטארט-אפ הישראלי Torq

החברה, המפתחת פלטפורמה שמאפשרת להגיב במהירות לאיומי סייבר, השלימה גיוס שני. הכסף שגויס יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה ואת ההתרחבות שלה
איתמר כהן | 
לאוניד,עופר סמדרי ואלדד לבני (צילום גיא חמוי)
הסטארט-אפ הישראלי טורק (Torq), המפתח פלטפורמת אוטומציה ללא קוד לצוותי אבטחת מידע, הודיע היום (שלישי) על סבב גיוס שני בסך 50 מיליון דולר. כעת סך גיוסי החברה מסתכם בכ-78 מיליון דולר.
טורק, שהוקמה ב-2020 על ידי עופר סמדרי (CEO), לאוניד בלקינד (CTO) ואלדד לבני (CINO), מונה כיום כ-70 עובדים בתל אביב, פורטלנד וניו יורק, ובחברה מתכוונים לסיים את 2022 עם כ-160 עובדים בישראל ובארה"ב.
החברה מספקת כלי אינטואיטיבי וקל ליצירת אוטומציות, הכולל אינטגרציות בלתי-מוגבלות ותבניות מובנות, ומאפשר לצוותי אבטחה לבנות פתרונות מורכבים בממשק חזותי פשוט. הצוותים יכולים להשתמש בפלטפורמה כדי להגיב במהירות לאיומי סייבר, לייעל תהליכי ניהול סיכונים, וליצור אוטומציות למשימות אבטחה ידניות הגוזלות זמן יקר עבור ארגונים.
 
הכסף שגויס יאפשר לטורק להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה ואת התרחבות החברה, לרבות הגדלה משמעותית של מרכז הפיתוח בישראל, כדי לענות על הביקוש הגובר לשירותיה מצד לקוחות ארגוניים מכל הסוגים, החל מחברות הזנק ועד לחברות Fortune 10, וספקי שירותי אבטחה בכל העולם.
סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן ההשקעות הבינלאומית אינסייט פרטנרס, בהשתתפות סנטינל וואן, וכלל גם את המשקיעים הקיימים GGV Capital ו-Bessemer Venture Partners.
עופר סמדרי, מנכ"ל ומייסד-שותף בטורק, מסר כי "הגיוס הנוכחי הוא אבן דרך משמעותית עבורנו. בכוונתנו להגדיל משמעותית את מאמצי ההתרחבות שלנו, הן בהיבט המוצרי וכן בגיוס עובדים מסיבי, במטרה לסייע לצוותי האבטחה לפעול באופן אפקטיבי ומהיר יותר ולשמור על בטיחות הארגונים שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה