השוק

דלק ישראל במאבק מול פז: רוכשת את ברגר קינג

דלק ישראל שמפעילה את תחנות הדלק של ״דלק״ בוחנת פתיחה של סניפים של ברגר קינג בתחנות. ברקע הדברים: הקמת דוכני המבורגרים בחלק מחנויות yellow של המתחרה פז
ניצן כהן |  3
בורגר קינג, יורם אייל מנכ"ל דלק ישראל (צילום unsplash, לנס הפקות)
דלק ישראל רכשה את המותג ״ברגר קינג״ ותפעיל את סניפי הרשת. בחברה שוקלים הרחבה של הרשת ופתיחת סניפים בצמוד לחנויות הנוחות שבתחנות הדלק.
על פי תנאי העסקה, תרכוש דלק ישראל 70% מהזכיינית בישראל ולמעשה תשתלט על המותג ותנסה להחזיר אותו למרכז הבמה בתחום הפסט פוד.
 
דלק ישראל נמכרה בשנה האחרונה לאחר שהוחזקה בבעלות על ידי קבוצת דלק שעברה תהליך מימוש נכסים והתמקדות בעסקי האנרגיה. כיום מחזיקה קבוצת דלק בכ-25% מדלק ישראל כך שהיא צפויה ליהנות מהשבחת החברה.
דלק ישראל פועלת בשנה האחרונה להשבחת החברה באמצעות ניצול טוב יותר של נכסי הנדל״ן שעליהם יושבות תחנות התדלוק. במקביל, פועלת החברה להגביר את הנוכחות בתחום חנויות הנוחות.
נכון להיום מי שמחזיקה ברשת מזון מהיר בחנויות הנוחות שלה היא פז שהקימה דוכני המבורגרים בחלק מחנויות yellow ונראה שהדוכנים האלה זוכים להצלחה מה שמביא את דלק ישראל לעשות מהלך דומה.
בשונה מפז בדלק ישראל מעוניינים להישען על מותג מוכר ומכאן הרכישה של ברגר קינג.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יריחו
    עומרי כאיד אחמד 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע ששם מסוכן לבנות ,למה כי יש שם הרבה שיטפונות והאדמה שם תמיד שוקעת ,לכן לפי חוק לשמירה על סדר חוק שם אמור להיות בנייה כחוק ,מיסים ,מע"מ וערביות בנקאות ,ושיבנו כמה שרוצים אך הבנייה על אחריות הבונה ובעל החלקה ,כך יוצאים מאחריות
    סגור
  • 2.
    חברות הדלק חייבות לחשוב על היום שאחרי
    ערן 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכבר פחות רכבים יתדלקו ויהיו יותר רכבים חשמליים. הפתרון מתחם קמעונאי ששם נהגים יחנו את רכבם ויטעינו אותו ובנתיים ישבו לאכול משהו או לקנות. זאת צריכה להיות הראיה השיווקית וכנראה מי שלא ישכיל לעשות זאת ייצא מהמשחק. כמובן שזה לא רלוונטי לכל תחנה והתחנות הקטנות ישארו תחנות לתדלוק בבנזין או סולר או שיסגרו
    סגור
  • 1.
    סוף סוף מהלך אמיץ (ל"ת)
    כל הכבוד 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור