השוק

שליש מהעסקים מעוניינים במימון עסקאות ללקוחות

לפני זמן לא רב חתם בנק הפועלים על עסקה לשיתוף פעולה עם בלנדר, שת"פ שיאפשר מימון רכישות בחנויות באמצעות אשראי; כעת עולה מסקר של וריפון ששליש מהעסקים מעוניינים לאפשר את השירות הזה בחנויות שלהם
ניצן כהן | 
גבי בנד (צילום נופר חסון הנדלמן)
לפני זמן לא רב חתם בנק הפועלים על הסכם לשיתוף פעולה עם בלנדר במטרה להציע פתרונות מימון לרכישות צרכניות קטנות יחסית. נסביר לרגע במה דברים אמורים: אם אדם מעוניין לרכוש אייפון חדש הוא יוכל לקבל מימון בחנות שהוא רוכש את האייפון (לא משנה אם בחנות פיזית או בחנות וירטואלית) משיתוף פעולה כמו של בלנדר והפועלים.
למעשה בנקודת היציאה תהיה אפשרות לקבל את המימון בפשטות ובמהירות וזו תהיה חלופה לתשלומים של בית העסק או של כרטיס האשראי.

השאלה הגדולה היא עד כמה עסקים מעוניינים להכניס אפשרויות תשלום כאלה ולסרבל את השלמת העסקה על ידי הלקוח. חברת וריפון שמתמחה בסליקה של עסקאות בעסקים ערכה מסקר ממנו עולה שכשליש מהעסקים מעוניינים להכניס את האפשרות הזו לבית העסק שלהם - וזה הרבה.
באשר לאתגרים המרכזיים לשנת 2022, כ-52% מהעסקים המקוונים ציינו כי האתגר המרכזי השנה יהיה לוקליזציית אמצעי התשלום כלומר לאפשר תשלום בהתאם לשיטות המגוונות שקיימות בכל מדינה, וזאת על רקע המאמצים שהשקיעו בתקופת הסגרים להתרחב לשווקים חדשים מחוץ למדינה.
לשם השוואה, ב-2020 רק 19% מהנשאלים ציינו זאת כאתגר המרכזי. תמיכת לקוחות (28%) ומניעת הונאות (19%) גם כן טיפסו משמעותית ברשימת האתגרים של העסקים, כאשר בסקר הקודם שני האתגרים הללו סומנו רק על ידי 8% ו-6% בהתאמה כאתגר המרכזי. רק 26% ציינו כי האתגר המרכזי השנה יהיה בחירת הטכנולוגיה הנכונה, וזאת מאחר שמרבית העסקים כבר ביצעו את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם.
עוד עולה מהסקר כי מרבית העסקים מקבלים תשלום באמצעות כרטיס אשראי/חיוב, ארנקים דיגיטליים ואפליקציות בנקאיות להעברת תשלומים". ב-2022 מתכוונים העסקים לאמץ שיטות תשלום יותר מתקדמות, כדוגמת כרטיסי תשלום נטענים (32%), קנה-עכשיו-שלם-אחר-כך (28%) ושיטות תשלום מקומיות (28%).
גבי בנד מנכ"ל Verifone ישראל: "שנת 2022 מסתמנת כשנת פריצה עבור עסקים רבים. לאחר שבשנה הקודמת, עסקים רבים השלימו טרנספורמציה דיגיטלית השנה הם יכולים להשקיע בצמיחה. אנחנו בVerifone  מקדמים  פתרון רב ערוצי  המאפשר ללקוחות שלנו ניהול מסחר מקוון, במקביל לניהול נק' המכירה כאשר כלל הפעילות מתבצע בפלטפורמה אחת.  הקופות בעסק ואתר הסחר מסונכרנים באופן מלא ובכך מאפשרים לבעל העסק להיות מעודכן בכל זמן בכל ערוצי המסחר. עבודה באופן זה חוסכת זמן, כוח אדם ותורמת לשיפור התוצאות העסקיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה