השוק

טקטונה מתרחבת: תשקיע 5 מיליון דולר בחברת הבלוקצ'יין פיוז לאבס

טקטונה וחברת פיוז נטוורק, המפתחת של רשת הבלוקצ׳יין FUSE LABS, חתמו על הסכם מחייב במסגרתו טקטונה תעמיד לפיוז הלוואה המירה למניות בהיקף של 5 מיליון דולר, תמנה נציג לדירקטוריון החברה ותסייע לה עסקית

מערכת ice | 
יוסי ברנע (צילום אילן בשור)
חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה (Tectona) מדווחת היום על חתימת עסקה משמעותית ואסטרטגית להשקעה של 5 מיליון דולר בחברת פיוז לאבס (Fuse Labs), שעוסקת בפיתוח פלטפורמת רשת תשלומים חדשנית מבוססת בלוקצ'יין
במסגרת העסקה, טקטונה תעמיד לפיוז הלוואה ללא ריבית בהיקף של 5 מיליון דולר, אשר תומר בסבב גיוס עתידי בפיוז בדיסקאונט של 30% או לפי שווי חברה של 100 מיליון דולר אחרי הכסף. במקביל, טקטונה תמנה נציג מטעמה לדירקטוריון חברת פיוז, תפעל לרישום המטבעות הדיגיטליים של פיוז בפלטפורמות המסחר המובילות לקריפטו, ותסייע לה עסקית ושיווקית.

כמו כן, טקטונה תקבל עד 32.5 מיליון טוקנים (המטבע הדיגיטלי של פיוז), שנסחרים כיום במחיר של כ-21 סנט ארה"ב למטבע. 17.5 מיליון טוקנים ישתחררו ליניארית מדי חודש לאורך 3 שנים, ועד 10 מיליון טוקנים נוספים תמורת שירותי הייעוץ והפיתוח העסקי לפיוז. בנוסף, טקטונה מקבלת אופציה לרכישת 5 מיליון טוקנים נוספים במחיר של 1.5 דולר לטוקן, עד שנתיים מיום חתימת ההסכם. 
יו"ר טקטונה, יריב גילת: "ההשקעה בפיוז תיצור סינרגיה גבוהה עם הפעילות של טקטונה, והיא חלק מרכזי בפורטפוליו ההשקעות האקטיבי שלנו בתחום הנכסים הדיגיטליים. להערכתנו, בשנים הקרובות יתרחבו השימושים בטכנולוגיית הבלוקצ'יין, וערכן של חברות התשתית בתחום יעלה בהתאם".  
מנכ"ל טקטונה, יוסי ברנע: "עסקה אסטרטגית לטקטונה, שנכנסת להשקעה ראשונה בחברת layer 1 עם יכולות טכנולוגיות מוכחות".
 
פיוז לאבס בונה רשת תשלומים מבוססת חוזים חכמים שנועדה להוזיל עלויות ולהסיר חסמי כניסה על ידי מודל עסקי חדשני. הרשת היא שירות פתוח ללא גבולות, שנגיש לכל משתמש ומתופעל על ידי שותפים מכל העולם, שמתחזקים ובונים את הרשת. הרשת לא מוכרת קוד או מידע פרטי, אלא גובה עמלה נמוכה בעבור העברת Peer to Peer (P2P )אשר משולמת בטוקן פיוז. מטרת הרשת היא להנגיש את עולם התשלומים בבלוקצ׳יין למשתמשים רגילים ועסקיים, תוך כדי יצירת אלטרנטיבה למזומן ולחברות אשראי וסליקה. 
טקטונה היא החברה הציבורית הישראלית המובילה בתחום הנכסים הדיגיטליים והבלוקצ'יין. בין הדמויות המובילות את טקטונה ניתן למצוא את מיטב מוחות הטכנולוגיה בישראל, ביניהם יריב גילת, ממשקיעי ההיי טק המובילים בישראל, מנכ"ל פיינל לשעבר, חלוצה בתחום המסחר האלגורתימי, גיא בן ארצי, יזם בלוקצ'יין סידרתי וממקימיה של בנקור - פלטפורמות המסחר הגלובלי בקריפטו, בני חקאק (COO) מבכירי תעשיית הקריפטו ויזם טכנולוגי בולט, וטל מוסקל (CTO), מהדמויות המובילות של תעשיית הנכסים הדיגיטליים הישראלית. מנכ"ל טקטונה הוא יוסי ברנע, מומחה בתחום הפיננסים ולשעבר סמנכ"ל ההשקעות בקבוצת דלק. לחברה חברי דירקטוריון ויועצים ממיטב אנשי ההשקעות והטכנולוגיה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה