השוק

קרנות ההשתלמות: זה מנהל הכסף הטוב בישראל באפריל

תשואות קופות הגמל, קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה בחודש אפריל היו שליליות, כלומר מנהלי ההשקעות הפסידו לציבור כסף; בכל זאת היה מנהל השקעות אחד שהצליח להפסיד מעט יחסית והוא מנהל ההשקעות הטוב בחודש אפריל
ניצן כהן |  1
קרנות ההשתלמות (צילום יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)

בחודש אפריל המשיכו השווקים להיטלטל בין ירידות חדות לעליות חדות והטלטלה הזו הגיעה לחסכונות הפנסיוניים של הציבור. בסך הכל הפסידו בקופות הגמל, קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה סכומי כסף ניכרים אבל היה מנהל השקעות אחד שהצליח להפסיד פחות והוא מנהל ההשקעות הטוב של חודש אפריל.
בחרנות לבצע את הדירוג לפי מכשיר ההשקעה הפופולרי בישראל - קרן ההשתלמות במסלול כללי ששם יש למנהל ההשקעות מרחב פעולה רחב למדיי, מה שמביא לידי ביטוי את היכולות המקצועיות שלו, יכולות שבגינן הציבור משלם לו דמי ניהול.
 
אם כן, במקום הראשון נמצא בית ההשקעות אנליסט שהפסדי באפריל רק 0.69% כשמתחילת השנה הפסיד 1.56%, במקום השני ממשיכה להתבסס חברת הביטוח כלל שמככבת כבר מספר חודשים בצמרת הדירוגים בשוק ההון. קרן ההשתלמות של כלל במסלול כללי הפסידה באפריל 0.91% כשמתחילת השנה הפסידה 1.9%.
במקום השלישי ממשיכה להפתיע חברת הביטוח הראל עם הפסד של 0.98% כשמתחילת השנה הפסידה 2.28%. במקום הרביעי נמצאת חברת הביטוח מגדל עם הפסדים של 0.99% כשמתחילת השנה הפסדיה מגדל ללקוחותיה 2.27%. בית ההשקעות ילין לפידות סוגר את המקום החמישי עם תשואה שלילית של 1.25% באפריל ו-3.35% מתחילת השנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולם בתרדמת
    מוש 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשקיעים מפסידים. החברות ממשיכות לגזור עמלות משוגעות גם כשההשקעות שלהם גרועות ואין שו רגולטור שישנה את זה. נהנים לדפוק את האזרחים.
    סגור