השוק

קבוצת ההפקות נכנסה לתחום האופנה, וזה הסכום שהשקיעה

חברת Berko מקבוצת הדרן הפקות רוכשת 50% מקבוצת האופנה BikiniFest בסכום המוערך במיליון שקל
מערכת ice |  1
ביקיניפסט (צילום הדרן יזמות והפקות)
חברת Berko מקבוצת הדרן הפקות הודיעה על רכישה של 50% מקבוצת האופנה BikiniFest, אשר מפיקה בשנים האחרונות את פסטיבל בגדי הים והאקססוריז הגדול בישראל. הדרן הפקות הינה מחברות ההפקה והשיווק המובילות בישראל, כאשר סכום היקף הרכישה מוערך בכמיליון שקלים אשר יושקעו בפסטיבלים, חנויות פופ-אפ ואתר סחר.
המטרה היא התרחבות המותג BikiniFest לתחומים נוספים על ידי פתיחת חנויות בקניונים המובילים בישראל והקמת אתר און ליין המרכז את כל מותגי בגדי הים והאקססוריז המובילים במקום אחד. 'BikiniFest', שהוקמה בשנת 2015, הפכה מאז לפופולרית ביותר בקרב הנשים הצעירות בישראל ובנוסף מהווה במה למעצבות ישראליות להיחשף לקהל לקוחות רחב.
 
בין המותגים אשר לקחו חלק באירועי BikiniFest בשנים האחרונות נמנים: Bananhot של נטע אלחימיסטר ונועה בני, מותג הקוסמטיקה BARBIZ של הדוגמנית בר זומר, מותג בגדי הים Almarie ואף מותגי אופנה גדולים כגון TOPSHOP, Gottex, Billabong, CASTRO,  Aerieועוד.
במסגרת תוכניות הצמיחה וההתרחבות של חברת Berko & הדרן הפקות ייערך פסטיבל אופנה גדול ב-13 למאי במרכז הכנסים והאירועים LAGO בראשון לציון וב-15 למאי תיפתח חנות פופ אפ ראשונה מסוגה עם עשרות מותגים בקניון הגדול בפתח תקוה.  בתחילת חודש יוני צפוי לעלות לאוויר אתר האון-ליין של הקבוצה. לצורך הובלת הצמיחה, גויס אלון שדה לתפקיד המנכ"ל. שדה בעל ניסיון רב בניהול ומגיע לתפקיד לאחר שניהל בשנים האחרונות חברת אופנה ולייף סטייל בקנדה.
 
ניר דוד, מייסד-שותף: "אנחנו מתרגשים לחבור לחברת Berko מקבוצת הדרן הפקות ובטוחים שנגיע להישגים מרשימים ביחד. מתחילת הדרך, שאפנו להתרחב לתחומים נוספים ולפתוח חנויות ואתר און ליין. יחד עם השותפים החדשים שלנו, זה גם קורה".
גיא ברקוביץ', סמנכ"ל השיווק ובעלים שותף של החברה הרוכשת: "אנחנו מאמינים שבשילוב כוחות מהסוג הזה נוכל להגיע להישגים מרשימים, עם פסטיבלים שירוצו ברחבי הארץ, חנויות פופ-אפ באזורים הכי שווים, ואתר סחר ברמה הכי גבוהה בישראל. כל אלו יאגדו בתוכם את המותגים המובילים בישראל בעולמות בגדי הים, אופנת חוף, אקססוריז וכיוצ"ב על מנת לתת מענה מושלם לכל מי שתחפש לצאת לחופשה או סתם ללכת לים עם המוצרים הכי שווים שיש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצפה בקרוב לכתבה על הקניה השבועית של בסופר
    אסף 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר'ה, עד כדי כך אין לכם על מה לכתוב ?
    סגור