השוק

הפוליטיקה הכניעה את ליברמן: דוחה את דיוני התקציב

שר האוצר, אביגדור ליברמן, אומר שהחלטות שקיבל בנושאי הנדל"ן הן בניגוד לאינטרסים של מקורביו; ליברמן הודיע כי הוא דוחה, בשלב זה, את דיוני התקציב מה שעלול להחזיר את ישראל לחוסר הוודאות בתקופה קשה לכלכלה העולמית
ניצן כהן |  1
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר האוצר, אביגדור ליברמן, הודיע היום כי הוא דוחה את דיוני תקציב 2023 ו-2024 ככל הנראה בשל חוסר הוודאות הפוליטי. נזכיר כי אחד ההשגים של ממשלת האחדות היו העברת תקציב 2021 ו-2022 שהחזיר את הכלכלה הישראלית למסלול של וודאות ויציבות.
ליברמן אמר עוד כי העלאת שכר המינימום היא פופוליזם נטו. "אני בטוח שנגיע למושב הקיץ" הוסיף ואמר כי התאמת לוח החופשות של ההורים לילדים היא הכרחית. באשר להסכם ניגוד העניינים שנרחב עליו חתם וכולל את השמות: מיכאל צ'רנוי, ארנון מילצ'ן, יוסי אבו, ברק רוזן, הראל ויזל, תמי מוזס וולדימיר בוסינקי.
 
ליברמן אמר שאף אחד לא חתם על ניגודי עניינים כמו שהוא חתם בגלל הרצון להיות כמה שיותר שקוף. "החלטות שקיבלתי בנוגע לנדל"ן הוא מנוגד לאינטרס של מי שמופיע בהסכם. היועץ המשפטי של משרד האוצר יודע מראש באיזה דיונים אני משתתף ובאיזה לא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להעביר תקציב זה לא השג,זו הנדסת תודעה
    מישהו 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאלה איזה תרציב ומה המדיניות הכלכלית הממשלה הזאת פשוט התחברה לכספי הציבור וגונבת אות הכסף מפסרת שוחד םוליטי עצום על חשבוננו,שום מדיניות ברורה.אק מיסים,רבית,ואינפלציה עצומה.הדינוי הזה עולה לנו ביוקר.
    סגור