השוק

רמי לוי במהלך של מיליונים: ישראייר מגדילה את השליטה

חברת התעופה והתיירות ישראייר גרופ שבשליטת רמי לוי, שמהחודש שעבר מניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב, מדווחת על רכישת 20 אחוזים מחברת הבת דיזנהאוס תמורת 8 מיליון שקלים
מערכת ice | 
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
חברת ישראייר גרופ, ש-51 אחוזים ממנה שייכים לרמי לוי, מדווחת על רכישת 20% מחברת הבת דיזנהאוס תמורת 8 מיליון שקלים, מה שמייצג שווי של 40 מיליון שקלים לחברת הבת. מניות ישראייר נסחרות מהחודש שעבר בבורסה בתל אביב
על פי דיווח החברה, השלמת הגדלת ההחזקות בחברת דיזנהאוס תיירות נכנסת כהמשך למגמה החיובית הניכרת בפעילות המגזרית של חברת הבת (הנמצאת בבעלותה המלאה של חברת ישראייר) בתחום התיירות הנכנסת, בפרט בעת חופשת הקיץ, כאשר פעילות זו של חברת הבת מתבצעת באמצעות חברת דיזנהאוס, בה חברת הבת מחזיקה באמצעות חברת טרמינל 1 במלוא ההון המונפק והנפרע של חברת דיזנהאוס.
 
כזכור, לפני כשלושה שבועות השלים רמי לוי את הנפקת ישראייר למרות תקופת חוסר הוודאות והתנודתיות בשוק ההון. צריך לזכור שאמנם מדובר בהנפקה קטנה של 25 מיליון שקל, אך עדיין מדובר באווירה בשוק של צמצום חשיפה ולא של הגדלתה. בסופו של יום הוזרמו להנפקה ביקושים של קצת פחות מ-30 מיליון שקל.  
למרות העליות בביקושי הטיסות, והתקופה הטובה העוברת על חברות התעופה, טירוף התורים בנתב"ג הוסבר על ידי מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, בעקבות מחסור בכוח אדם: הן בנתב"ג והן בחבורת התעופה.  לדברי סירקיס מי שאשמה בכך היא חברת המשלוחים וולט שלהערכתו מעסיקה 12 אלף עובדים וזאת בעבודה גמישה עם שכר גבוה יחסית: "היא שינתה לחלוטין את ההרגלים של עובדים בגילים הרלבנטיים, ואלה 12 אלף עובדים בקבוצת אוכלוסייה שגם אנחנו מתחרים עליה, זה נתח משמעותי מאוד", אמר בריאיון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה