השוק

ענקית הווידאו מצטרפת לגל הפיטורים בישראל: "כואב לנו עליהם"

ענקית הווידאו וימאו (Vimeo) מפטרת 6% מעובדיה בישראל ובעולם כולו, כשעל פי ההערכות כ-10 מתוך 120 עובדיה בישראל יפוטרו: "זה הדבר הנכון לעשות, אבל הוא כואב והוא משפיע על מקומות העבודה ועל החיים של אנשים שאכפת לנו מהם ועבדנו איתם, זה לצד זה"
מערכת ice | 
פיטורים (צילום freepik)
ענקית הווידאו וימאו (Vimeo) מפטרת 6% מעובדיה בישראל ובעולם. החברה מעסיקה כ-1,200 עובדים ברחבי העולם כך שמספר המפוטרים עומד על כ-70 ובישראל על פי הערכה הוא עומד על כ-10 עובדים מתוך 120 עובדים, כך פורסם היום (חמישי) ב"כלכליסט".
ענקית הווידאו מתמקדת בשתי חברות אותן רכשה בישראל: ב-2019 היא רכשה את חברת מגיסטו בכ-100 מיליון דולר וב-2021 את את חברת Wibbitz. ימאו היא פלטפורמת וידאו בעלת מיליוני משתמשים ומיליארדי קטעי וידאו המציעה מוצרי וידאו ליוצרים, לעסקים ולארגונים.
 
וימאו היא פלטפורמת וידאו מוכרת מאוד בעולם בעלת מיליוני משתמשים ומיליארדי קטעי וידאו, המציעה מוצרי וידאו ליוצרים, לעסקים ולארגונים. מנכ"לית Vimeo, אנג'לי סוד, אמרה: "האנשים שלנו הם מה שעושה את Vimeo למצוין ואיבוד כל אחד מהם הוא כישלון אישי שאני מרגישה היטב".
 
סוד הוסיפה: "אבל לאחר הערכת תנאי השוק המאתגרים וחוסר הוודאות שלפנינו, אני מאמינה שזו הפעולה האחראית שבה יש לנקוט. זה הדבר הנכון לעשות, אבל הוא כואב והוא משפיע על מקומות העבודה ועל החיים של אנשים שאכפת לנו מהם ועבדנו איתם, זה לצד זה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה