השוק

חברת הפודטק הישראלית קיבלה אישור חשוב מארצות הברית

טופ גאם הישראלית קיבלה אישור הסמכת יצרן ממשרד החקלאות בארצות הברית, מדובר בצעד משמעותי הצפוי להגדיל את רווחי החברה
מערכת ice | 
טופ גאם (צילום אהרון גדליה)
חברת הפודטק הישראלית טופ גאם, עדכנה כי קיבלה אישור הסמכת יצרן אורגני ממשרד החקלאות של ארה"ב. מדובר באבן דרך משמעותית בפעילותה העסקית של החברה, המפתחת ומייצרת סוכריות גומי בעלות ערך תזונתי גבוהה, בסיס חומרים אורגניים וללא סוכר. הפורמולציה החדשה תאפשר לחברה לשווק ללקוחות נבחרים מוצרים בעלי אישור אורגני מטעם ה-USDA, ובכך להיכנס לסגמנט חדש וצומח שלא היה פתוח בפניה עד כה.
  
כאמור שוק המזון האורגני העולמי מוערך בכ-120 מיליארד דולר בשנה, וצומח בשיעור צמיחה גבוה. מתוך כך חברת טופ גאם, שמפעלה ממוקם בעיר שדרות, נמצאת בבעלות משותפת של המייסד ונשיא החברה חי חיון, רועי לוסטרניק ביחד עם קרן AP Partners שהשקיעה בחברה בשנת 2020 ב co-invest בחברה יחד עם דיסקונט קפיטל וארקין השקעות. מנכ"ל טופ-גאם הוא עמיחי בר-ניר, והיו"ר הפעיל של החברה הוא חגי שטדלר, שותף מייסד בקרן AP Partners. החברה מעסיקה למעלה מ-140 עובדים.
 
לדברי עמיחי בר-ניר, מנכ"ל החברה, "המהלך שהובלנו בשנתיים האחרונות מול גורמים מאשרים מטעם משרד החקלאות האמריקאי מהווה אבן דרך משמעותית בפעילותנו העסקית, ותאפשר לחברה להעמיק את הצעת הערך ללקוחותיה האסטרטגיים" והוסיף: "פיתוח הסוכריות האורגניות, מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה של החברה להציע למותגים נבחרים בתחום תוספי מזון, פארמה ומזון תוספי מזון בצורת מתן של סוכריות גומי ייחודיות ומבודלות, שיאפשרו חווית צריכה בריאה ומהנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה