השוק

בנו של לבייב יוכל למכור את ביתו לכיסוי חובותיו

בנו של המיליארדר לב לבייב, שלום לבייב הנמצא בפשיטת רגל, יוכל מעתה למכור את הווילה היוקרתית שברשותו למרות ניסיונות חסימה של האב
מערכת ice |  2
לב לבייב (צילום אביר סולטן פלאש 90)
ההתעקשות של לב לבייב לא עזרה. בית המשפט אילץ היום את בנו, שלום לבייב אשר הורכז כפשוט רגל, למכור את הווילה היוקרתית שבה הוא מתגורר. מדובר בבית ענק היושב על מגרש של 2000 מ"ר בסביון, כולל 4 מפלסים ובריכת שחייה. הכנס נרכש בזמנו מכספו של לבייב האב כמתנה לבנו ובת זוגו שמאז הפכה לפרודתו, בסכום של 10.5 מליון שקלים.
שלום לבייב נהפך לפושט רגל לפני 3 שנים בעקבות חוב של כ-700 אלף שקלים. מי שהוא הוצב כנאמן על נכסיו של לבייב הבן הוא עו"ד ערן קאופמן אשר ניסה בשנים האחרונות להגיע להסכמים וקידום תהליך פשיטת הרגל, ללא הצלחה.
 
שלום לביייב ובת זוגתו לשעבר היו מעונייים כל הזמן במכירה של הכנס, שהסכום שיורווח ממכירתו יתעלה בכמה מונים על סכום החוב, מי שהתנגד היה דווקא לבייב האב שניסה לבלום את המהלך בטענה שברצונו לשמור את הבית לנכדים. קאופמן טען שהעובדה שהבית נקנה מכספו של לב לבייב, לא משנה את התמונה ואת שייכות הנכס לשלום לבייב. כאמור, בית המשפט קיבל היום את הטענות.
בין האב והבן עומדים יחסים עכורים מלכתחילה. בתחילת החודש תקף שלום את אביו  ואמר "אבי נהפך לצערי לאויבי". הוא טען שהסיבה שבגינה פשט את הרגל קשורה לסכסוך עסקי בענף היהלומים עם אביו ושבכוונתו אף לתבוע את אביו. לבייב הבן הוסיף כי אביו חושב "שגם בורא עולם קיים בזכותו".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גנב.
    יוספה 07/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבייב לא חוזר לארץ כי קיימים תיקים רבים נגדו. ואין הסכם הסגרה עם הרוסים.עשק אלפי משפחות וברח לרוסיה. לא שילם אגחים וקיבל תספורות כמו שאר הגנבים. תשובה. דנקנר, שגזלו את כספי הפנסיה של העובדים.
    סגור
  • 1.
    שיקח הלוואה מסיימון - משפחה עד הסוף (ל"ת)
    דוד 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור