השוק

לוינשטין הנדסה מסכמת את הרבעון השני: זינוק של 142% ברווחים

בדו"ח שפרסמה החברה הבוקר (ראשון) הציגה החברה רווחים של עשרות מיליוני שקלים וזינוק משמעותי ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה 
מערכת ice | 
גרפים (צילום freepik)
חברת לוינשטין הנדסה מקבוצת לוינשטין פרסמה הבוקר (ראשון) את הדוחות הכספיים לרבעון השני של שנת 2022 ומציגה שיפור בכל הפרמטרים הפיננסיים לעומת הרבעון המקביל אשתקד. על פי פרסום החברה דווח על רווח נקי בסך כ-52.6 מיליון שקלים, זינוק של 142%. הרווח הנקי ללא שערוכים עלה ב-138% לכ-44.6 מיליון שקלים. הרווח התפעולי בתחום הנדל"ן למגורים זינק ביותר מפי 4 ברבעון השני והסתכם בכ-30.6 מיליון שקל.
 
סך דמי השכירות שגבתה הקבוצה מנכסים שבבעלותה ובבעלות משותפת ברבעון השני הסתכמו לסך של כ-26.3 מיליון שקלים בהשוואה לכ-22.5 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. גידול זה נבע בעיקר מעלייה בתפוסה בשטחי המשרדים ומגידול בדמי השכירות למ"ר. הרווח התפעולי מהשכרות מבנים טיפס ב-45% ל-26.2 מיליון שקלים.
מביצוע עבודות בנייה בקבלנות באמצעות החברה הבת (60%) לוינשטין נתיב, החברה רשמה ברבעון השני גידול של 17% בהכנסות, לסך של כ-98.9 מיליון שקלים. הרווח התפעולי עלה ב-21% לכ-11 מיליון שקלים.
 
שאולי לוטן, בעלים ומנכ"ל קבוצת לוינשטין: "לוינשטין פועלת במגזרי פעילות שונים בתחום הנדל"ן. השיפור בפרמטרים הפיננסיים ברבעון השני נובע מעלייה בתוצאות והביצועים של כל מגזרי הפעילות של החברה – מכירת דירות, עלייה בשיעורי התפוסה, עלייה במחירי השכירות ושיפור בתחום הביצוע של עבודות בנייה. במבט לעתיד, אנו צופים המשך ביקוש ער לדירות למגורים ולמשרדים, ובהתאם צופים גם המשך שיפור בתוצאות הכספיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה