השוק

אלדן מסכמת את הרבעון השני של שנת 2022 עם צמיחה

חברת התחבורה אלדן מפרסמת את דו"ח הרבעון השני עם צמיחה של37.2 מיליון שקלים, כמו כן החברה מציגה גדילה בעוד מספר רב של תחומים
מערכת ice | 
עסקים (צילום vecteezy)
אלדן תחבורה מפרסמת את דו"ח הרבעון השני שלה ל-2022 שלה ומציגה גידול של כ-126% ברווח הכולל לכ-37.2 מיליון שקלים. הרווח התפעולי ברבעון צמח בכ-65% לכ-72.1 מיליון שקלים. במחצית הראשונה של 2022 הרווח הכולל הוכפל לכ-81.4 מיליון שקלים. מתוך כך ההכנסות החברה בתקופה עומדות על כ-705 מיליון שקלים. כמו כן ההון העצמי עלה לכ-608.5 מיליון שקלים כ-21.5% מהמאזן.
 
שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן התייחס לדו"ח ואמר: "אנחנו מסכמים גם את הרבעון השני עם גידול חד ברווח ושיפור בפרמטרים התפעוליים, פועל יוצא של המהלכים האסטרטגיים אותם הובלנו בשנים האחרונות, וכן של סביבה עסקית תומכת מחד ומאתגרת מאידך בשוק הרכב. אנו ממשיכים להיות ממוקדים בשיפור מתמיד של התוצאות והמשך טיפוח המוניטין החיובי של אלדן ובתוך כך פועלים גם במישור הפיתוח העסקי על מנת לשמר את מעמדה המוביל של אלדן ולהתאמת פעילות החברה למגמות העדכניות בשוק הרכב בישראל".
 
קבוצת אלדן תחבורה בע"מ הינה אחת מחברות הליסינג והשכרת הרכב הגדולות והוותיקות בישראל. החברה פועלת בעיקר בתחומי הליסינג התפעולי והשכרת כלי רכב. כמו כן, לחברה פעילות בתחום הנדל"ן המניב. החברה מפעילה צי של כ-29,652 כלי רכב באמצעות תשתית של  עשרות סניפים ונקודות שרות ומכירה ברחבי הארץ. יוסף דהן, המכהן כיו"ר החברה, הינו בעל השליטה בחברה אשר מנוהלת על ידי שי ושלמה דהן. איגרות החוב של החברה החלו להיסחר בבורסה בתל-אביב במרץ 2015.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה