השוק

גיא לרר ומחאת הצרכנות? חברת דיפלומט מתרחבת למרות הכל

דיפלומט מרחיבה פעילותה בתחום תוספי התזונה והפארם: תשקיע 96 מיליון שקל ברכישת החברות נווה פארמה וביגדם

מערכת ice |  1
נעם וימן (צילום קרן בן ציון)
חברת דיפלומט מדווחת היום, כי היא חתמה על הסכמים לרכישת שתי חברות הפועלות בתחומי הפארם ותוספי התזונה. דיפלומט רוכשת במסגרת ההסכמים 65% ממניות חברת נווה פארמה (תמורת כ-81 מיליון ש"ח) וכ-90.2% ממניות חברת ביגדם (תמורת כ-15 מיליון ש"ח), בסכומים הכפופים להתאמות מחיר כמוסכם בין הצדדים.

נווה פארמה עוסקת בפיתוח ושיווק תוספי תזונה, בעיקר תוספי מגנזיום, וכן אביזרים רפואיים בתחום 'אף אוזן גרון', אותם היא מוכרת בישראל לבתי מרקחת, חנויות טבע, קופות חולים וכד'. כמו כן, היא עוסקת בפיתוח וייצור מותגים פרטיים בעבור חברות פארם באירופה, אוסטרליה ועוד. חברת ביגדם, אשר החלה את פעילותה המהותית בשנת 2020, עוסקת במכירות מוצרי נווה פארמה בערוץ האונליין מחוץ לישראל, בעיקר באמצעות פלטפורמת המכירות של אמזון. עם השלמת הרכישה צפויה דיפלומט לפעול להמשך הגדלת הייצוא לשווקים נוספים ולהרחיב את קטגוריות המוצרים לתחומים נוספים.
 
נווה פארמה הינה חברה המציגה צמיחה במהלך השנים האחרונות. בשנת 2021 רשמה החברה הכנסות בסך של כ-41.8 מיליון ש"ח ורווח נקי בסך של כ-9.2 מיליון ש"ח. בחודשים ינואר-אוגוסט 2022 רשמה החברה הכנסות בסך של כ-34.9 מיליון ש"ח. חברת ביגדם, שהחלה כאמור לפעול בשנת 2020, סיימה את שנת 2021 עם הכנסות בסך של כ-8.9 מיליון ש"ח ורווח נקי של כ-1.9 מיליון ש"ח, ובחודשים ינואר-אוגוסט 2022 רשמה הכנסות בסך של כ-9.8 מיליון ש"ח.
 
כזכור, החברה עוררה סערה בחודש האחרון עקב עליית המחירים של מוצרים האהובים במיוחד על הישראלים, מה שגרם למחאה חברתית בהובלת גיא לרר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשורה רעה מאוד לעסקים הקטנים וללקוחות
    באסה 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתכוננו לשלם פי 2.
    סגור