השוק

SensePass השלימה סבב גיוס בסך של כ-3 מיליון דולר

חברת הייטק הישראלית הכריזה כי השלימה את סבב הגיוס והשיגה כ- 3 מיליון דולר. בחברה מדווחים כי הכסף יתמקד בהרחבת פעילות החברה בארצות הברית
מערכת ice | 
עסקים (צילום freepik)
חברת הפינטק הישראלית SensePass הודיעה הבוקר (רביעי) כי השלימה סבב גיוס בהיקף של כ-3 מיליון דולר לצורך הרחבת פעילותה, בעיקר בשוק בארצות הברית. את הסבב מובילה שותפות מנרה ונצ'רס הציבורית עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר. משתתפת בולטת נוספת בסבב הגיוס היא קבוצת ביטוח ישיר.
SensePass שהוקמה ב-2017 על ידי מוטי ארקוסצ׳ין, חן כהן וניר אלפרוביץ׳ פיתחה רשת תשלומים דיגיטלית המחברת בין בתי עסק וצרכנים, ומאפשרת לצרכן לשלם באמצעות המכשיר הנייד במגוון אמצעי תשלום, החל מכרטיסי אשראי, דרך עולם התשלומים החדש הכולל ארנקים דיגיטליים, תשלום ישירות מחשבון הבנק, מימוש הטבות, נקודות וגיפט קארד, שימוש במטבעות קריפטוגרפים ועוד. הפלטפורמה שפיתחה החברה מבוססת על טכנולוגיה אשר אינה מצריכה התקנה של חומרה חדשה ומתחברת לקופת בית העסק.
 
בתחילה הושק המוצר בישראל בתחילת שנת 2020. במהלך 2021 החברה החלה פעילות מסחרית בארה״ב, במסגרתה חתמה על מספר הסכמי שיתוף פעולה אסטרטגים וכבר השיקה את הפתרון בעשרות בתי עסק בתחומי הריטייל וההשכלה הגבוהה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה