השוק

למונייד מרחיבה את פעילותה בתחום הביטוח לחיות מחמד

Chewy, ענקית האון ליין לחיות מחמד, בחרה בלמונייד לאחת מספקיות ביטוח בעלי החיים שלה
מערכת ice | 
למונייד (צילום פייסבוק/Lemonade)
Chewy, אתר מוביל לבעלי חיות מחמד בכל מקום, מרחיבה את CarePlus, חבילת הביטוח והבריאות הבלעדית שלה, עם תכניות ביטוח חדשות שיסופקו על ידי Lemonade Pet, מוצר ביטוח הבריאות לחיות מחמד של Lemonade.
Chewy ו-Lemonade פועלות יחד כדי להפוך את שירותי הבריאות לחיות מחמד לפשוטים יותר וזמינים יותר עבור הורים לחיות מחמד ברחבי הארץ. הוריהם של חיות המחמד יוכלו גם להשתמש באפליקציית Lemonade בכל מכשיר נייד כדי להגיש תביעות מידיות, לקבל תשלומים תוך שניות, לעיין בכיסוי הפוליסה, לעקוב אחר החיובים ובדרך כלל לקבל תשלומים תוך שניות. Chewy ו-Lemonade חולקים גם מחויבות לשיפור חייהם של חיות מחמד בכל מקום, כאשר תרומות של פרמיות שאינן מנוצלות עוברות לעמותות המתמקדות בבעלי החיים שהכי חשובים ללקוחות.
 
"הביטוח של למונייד לחיות מחמד הוא קל ומהיר ביותר. הורי חיות המחמד נהנים מתשלום תביעותיהם בדרך כלל בתוך שניות, מגישה לשירות לקוחות ברמה עולמית ולתמיכה בעמותות לבעלי חיים ומכיסוי טיפולים שגרתיים. הם מקבלים את התשלום לתביעותיהם בשניות - והכל מהטלפון שלהם", אמר שי וינינגר, מייסד ומנכ"ל משותף של למונייד. "השותפות עם Chewy מפגישה שתי חברות טכנולוגיות מונעות ערכים, שמאחדות כוחות כדי להניע שקיפות וקלות שימוש עבור בעלי חיות מחמד ברחבי ארה"ב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה