השוק

גוגל בעסקת מיליונים: משתלטת על מגדל יוקרה בתל אביב

גוגל מסתערת על המגדל היוקרתי החדש בתל אביב ותשכור לא פחות מ-20 קומות בסכום אסטרונומי של 90 מיליון שקל לשנה, בחוזה שיהיה ככל הנראה יותר מעשור. איפה המשכן החדש של אלפי עובדי גוגל ישראל ומתי המעבר?
מערכת ice | 
משרדי גוגל (צילום Magma Images)
גוגל ישראל בעסקת ענק שתעביר את אלפי עובדיה למגדל היוקרתי - מגדל 2 ToHa‏, והיא מנהלת משא ומתן מתקדם לקבל 20 קומות לשכירות, כמעט שליש מהמגדל תמורת סכום אסטרונומי של 90 מיליון שקל בשנה.
המגדל, הממוקם בהמשך ובצמוד למגדל  1 ToHa בצומת הרחובות תוצרת הארץ, יגאל אלון ודרך השלום בתל אביב, יתנשא לגובה של 300 מטר ויתפרס על פני 77 קומות ענק ועם 1,500 חניות. בהקמתו השקיעו אמות וגב-ים למעלה מ-3 מיליארד שקל, ועם השלמת בנייתו ב-2026 והוא יהווה בית לכ-20 אלף עובדים מהחברות המובילות במשק המקומי והגלובלי.
על פי הפרסום בגלובס היום, גוגל בוחנת חוזה ארוך טווח, לפחות עשור, בכ-20 קומות אותן ישכרו בבניין עבור 2,000 עובדי החברה, כאשר ההסכם הוא לשכירות של 50 אלף מ"ר לפי מחיר של 150 שקל למ"ר מעטפת. בחוזה תיבחן אופציה גם להארכה נוספת. 
 
לעובדים כמובן לא תהיה דרך ארוכה לעבור למגורים. אלפי עובדי גוגל נמצאים היום במגדל אלקטרה הישן, או בשמו מגדל אמפא, והדרך ליגאל אלון קצרה ביותר. המיקום המרכזי ליד עזריאלי ותחנת הרכבת ותחבורה ציבורית רבה, כנראה הייתה השיקול בבחירת המיקום, שכאמור במגדל החדש ישנן רק 1,500 חניות - רחוק מלספק את 20,000 העובדים שעתידים להיות בו כל יום.
בגוגל סירבו להתייחס למהפך בישראל וסכום העתק שישולם, והגיבו ל-ice: "לא מגיבים לשמועות או ספקולציות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה