השוק

יעקב שחר במהלך גדול: זו העסקה שביצע בעלי מכבי חיפה

דינהאוז הודיעה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר, משפחת קז ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL הפועל בלמעלה ממאה מדינות, מעניקה שירותי תיירות למאות אלפי לקוחות מכל המגזרים. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות דיזנהאוז: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום. את הקבוצה מובילים יושב הראש עפר חודורוב והמנכ"לית חני סובול.
ענף התיירות ותרבות הפנאי הוא מהענפים המתפתחים בשנים האחרונות, ועידן הפוסט קורונה מייצר הזדמנויות צמיחה חדשות ומשמעותיות, הכוללות בין השאר פיתוח טכנולוגיות, מגוון אדיר של מוצרי תיירות ואמצעי שיווק דיגיטליים. לאור כל זה הוחלט בדיזנהאוז לגייס משרד יחסי ציבור ולאחר תהליך של בחינה, נבחר משרד יחסי הציבור נחמני מדיה. משרד נחמני מדיה מטפל בגופים מובילים במשק ביניהם מותגים בינלאומיים, חברות הייטק, גופים פיננסיים, חברות נדל"ן, חברות ריטייל וגופי ציבור. לחברה צוות של יועצי תקשורת ויוצרי תוכן בעברית ובאנגלית.
 
לאחרונה פורסם כי נחמני מדיה נבחרה לשמש הנציגה הישראלית של סוכנות יח"צ הגלובאלית Touchdown המעניקה שירותים ללקוחות טכנולוגיים ומעסיקה יותר מ-110 עובדים במשרדים בארה"ב, באירופה, במזרח התיכון, באוסטרליה ובניו זילנד. במסגרת שיתוף הפעולה, נחמני מדיה תיתן מענה לקהל הלקוחות של Touchdown המעוניינים להיכנס לשוק הישראלי - החל מבניית הסיפור ותכנון אסטרטגי ועד לניהול קמפיינים שיווקיים. במקביל, נחמני מדיה תחבר בין חברות טכנולוגיה ישראליות, המתעניינות ביחסי ציבור בשווקים גלובליים, לצוות המקצועי של Touchdown במדינות רלוונטיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה