השוק

החברה שאחראית על הזרמת מים מותפלים לכנרת בצרות

חברת "גלבוע הנדסה" תזרים כספים לחברת תהל מהנדסים והראשונה תקח על עצמה פרויקטים רבים של תהל בישראל, כל זאת על מנת לעזור לתהל מהנדסים שנמצאת בחובות גדולים בארץ ובחול לבנקים שונים ולרשות המיסים
מערכת ice |  1
בדיקות מי שתייה - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת "גלבוע הנדסה" בבעלות ארז גלבוע תזרים לחברת "תהל מהנדסים" כמיליון שקל ותקבל תמורתם פרויקטים של חברת גלבוע בישראל. בנוסף, תקח על עצמה גלבוע חלק מהחובות של תהל מהנדסים. כל זאת על מנת לעזור לתהל מהנדסים שנמצאת בחובות של מיליונים לבנקים שונים בארץ, כך לפי פרסום בכלכליסט. תהל ביקשה בתחילת פברואר צו לעיכוב הליכים על מנת להתמודד עם החובות הגדולים.
חברת תהל מהנדסים נותנת שירות בעיקר לחברת מקורות שלראשונה זה חבל הצלה לפרויקטים הרבים שעליה התחייבה. זוהי בשורה טובה למקורות שהפרויקטים שלה היו בסיכון עקב ההסתבכות הכלכלית. לתהל חובות שונים וביניהם: 60 מיליון דולר לבנק הפועלים, 26 מיליון דולר לבנק לאומי ועוד חובות לרשות המיסים ולספקים שונים. בנוסף לחברה תביעות על סך 4 מיליון דולר בהודו ורומניה.
תהל הנדסה הוקמה בקום המדינה על ידי  בן גוריון ולוי אשכול כחברה ממשלתית על מנת לתת מענה הנדסי לצרכי התשתיות של המדינה הצעירה. החברה מספקת  שירותים רבים לחברות בתחום התשתיות והשפכים ואחראית תכנון והפעלה של של מכוני טיהור והטמנת פסולת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלבוע תהל
    עמי אבוטבול 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לחברת גלבוע הצלחה בכל צעד שתיצעד.לטובת פרויקטים בארץ ומחוץ לה. וגם נאחל לתהליך דרך צלחה.ותמיד היא תישאר מותג בארץ ושם ענק יש לה.
    סגור