השוק

ג'ף בזוס נחשף: הבתים המטורפים בשווי 600 מיליון דולר

ג'ף בזוס וארוסתו לורן סאנצ'ס, בונים אחוזה מטורפת שרכש המיליארדר ב-175 מיליון דולר. קבלו הצצה לתוכניות המטורפות של בזוס. וגם: כמה עוד בתים יש בבעלותו של מייסד אמזון? 
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום pixabay, יוטיוב/ CNN)
ג'ף בזוס, אחד מהאנשים העשירים ביותר בעולם ומייסד חברת אמזון, הציע לאחרונה נישואין לבת זוגו, לורן סאנצ'ס. הזוג הנוצץ בונה בשלב זה את אחוזת חלומותיו, בה יעברו להתגורר מיד לאחר שתיבנה, ובאתר "אולה" סיפקו הצצה מיוחדת לאותה אחוזה של המולטי מיליארדר וארוסתו.
בזוס רכש את האחוזה ואת השטח בבוורלי הילס ב-2020 תמורת סכום מפוצץ של 175 מיליון דולר. למרות זאת, העבודות על האחוזה המטורפת הופסקו בחודש שעבר, אך על פי דיווח חדש ב"דיילי מייל", העבודות חודשו כאשר פורסמו בו תמונות של פועלים עובדים על גג האחוזה.
 
האחוזה הפרטית משתרעת על גודל של 10 דונם, והיא נמצאת על חוף הים. האחוזה כוללת שלוש קומות ענקיות, בית הארחה, חדר כושר ועוד. על פי הפרסום, השיפוץ הגדול של בזוס כולל הרחבת הנכס בבית ענק עם בריכה, נוסף על האחוזה במטורפת.
אז מה עושה בזוס בזמן שהבית בשיפוצים? אז אל דאגה, לבזוס יש עוד מספר נכסים בבעלותו בשווי של 600 מיליון דולר, והוא עובר בין האחוזות המטורפות שיש לו בזמן שהבית בשיפוץ. הוא אפילו קנה את הבית הסמוך לאחוזה תמורת 10 מיליון דולר באותה שנה. בבעלותו של בזוס יש גם ארבע דירות במנהטן ואחוזה בוושינגטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה