השוק

ליאורה עופר זועקת מול הכנסת: "הרס הכלכלה הישראלית"

חלק מחברי "פורום העסקים" הכולל 75 בכירי ובכירות במשק התכנס בירושלים במחאה על המשך חקיקת הרפורמה. נציגת הפורום ליאורה עופר הזהירה: "לעצור את ההידרדרות שמובילה אותנו למלחמת אחים"
מערכת ice |  3
ליאורה עופר (צילום ורדי כהנא)
רבים מחברי פורום העסקים התכנסו הערב (חמישי) באוהל המחאה בירושלים תחת הכותרת: "עוצרים מדברים". במהלך האירוע נאמה נציגת הפורום, ליאורה עופר והזהירה: "שום דבר אינו שווה את פירוק העם".
בפתיחת דבריה אמרה עופר: "ערב כואב. אני מתרגשת להיות פה, אבל - הגענו לרגע האמת. לא האמנתי שאגיע לרגע הזה, בו אעמוד מול כנסת ישראל ומול בית המשפט העליון, באוהל מחאה. אבל אין לנו ברירה – חייבים לעצור את ההידרדרות.
 
"אני מגיעה ממשפחה שכולה", המשיכה עופר. "בן דודי הטייס רב סרן יצחק במבי עופר ז"ל נהרג במלחמת יום כיפור. אחיו, סגן אלוף שריה עופר ז"ל, נרצח בבקעת הירדן על ידי מחבלים. כל משפחתי וילדיי שירתו בצבא. אנחנו אוהבים את ישראל.
"הגענו לכאן היום, כל חברי וחברות הפורום העסקי בכאב גדול, לקרוא למנהיגי המדינה לעצור את ההידרדרות שמובילה אותנו למלחמת אחים, לקרוא למנהיגי המדינה למנוע את הקרע בעם, המגיע לכל מקום. הקרע העמוק והמדמם הזה, מגיע לכל בית בישראל. הוא מפרק משפחות ומפרק חברויות ארוכות שנים.
"מדוע לדרוס כל ערך שהיה מקודש לאחדות העם? אחדות וערבות הדדית הן החוסן הלאומי שלנו! ידענו לחיות בשלום איש עם רעהו למרות הדעות השונות. על דבר אחד, לא הייתה מחלוקת - המדינה שלנו היא יהודית ודמוקרטית, על בסיס מגילת העצמאות. בואו נעצור באופן מיידי! ישנם דברים שצריך לשנות, אף מערכת אינה מושלמת, אבל שום דבר אינו שווה את פירוק העם. שום דבר לא מצדיק את ההרס שנזרע בתוך עם ישראל, את הפילוג שפוגע בביטחון ישראל. שום דבר לא שווה את הרס הכלכלה הישראלית.
 
"שום דבר לא מצדיק את השנאה, את ההסתה הפרועה והשיח האלים שהפך לשגרה במחוזותינו. בימים קשים אלו אנו קוראים למנהיגי המדינה – תעצרו ותדברו. עכשיו! לפני שיהיה מאוחר מדי.
"ועוד מילה, בנימה אישית - כאישה המנהלת ארגון גדול ובשם כל הפורום העסקי שאני מדברת בשמו, אני מבקשת לגנות בחריפות את האמירות הבזויות כנגד שומרי הסף ובעיקר כנגד שומרות הסף - היועצת המשפטית לממשלה, נשיאת בית המשפט העליון, מנהלת רשות החברות הממשלתיות וחברות הכנסת. אסור להקריב נשים ואסור לרמוס עם כדי להגשים מטרות פוליטיות", 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אתם יוצרים אנרכיה הפיכה צבאית סופה של המדינה (ל"ת)
    מממ 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    עלובה
    יוסי 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכנה נקרע הלב תחתמי אבטלה ייעלובה
    סגור
  • 1.
    פורום העסקים ליאורה עופר תביני גם אנחנו שרתנו בצבא המדי (ל"ת)
    דליה 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור