השוק

שביתת ענק במשק: פורום העסקים בהכרזה דרמטית

פורום העסקים שמונה 150 החברות הגדולות בישראל יוצא לשביתה במחאה על החקיקה המשפטית; בין השובתים מרכזי ביג וקניוני עזריאלי, שופרסל, רשת חנויות פוקס; בין החברות בפורום חברות כרטיסי האשראי, הבנקים ותחנות הדלק דור אלון שעוד לא ברור אם ישבתו
ניצן כהן |  5
פורום העסקים במחאה על החקיקה המשפטית (צילום זיו קורן, ורדי כהנא, ויקיפדיה, דימה טליאנסקי, פלאש 90/ יונתן זינדל)
פורום העסקים שמונה את 150 החברות הגדולות בישראל הודיע כי מחר הוא יוצא לשביתה במחאה על החקיקה המשפטית. בין השובתים מחר מרכזי הקניות של ביג ומרכזי הקניות (הקניונים ומרכזי הסחר) של עזריאלי, שופרסל. רשת חנויות פוקס ועוד. חברות  בפורום גם חברות כרטיסי האשראי, הבנקים ותחנות הדלק של דור אלון שעוד לא ברור אם ישבתו.
בהודעה שפרסם הפורום נכתב כי "בתום כינוס הלילה של פורום העסקים, שמונה את ראשי כ 150 החברות הגדולות במשק אשר מעסיקות את מרבית העובדים במגזר שאינו ממשלתי ואשר פועל למניעת הקרע בעם באמצעות עצירת החקיקה החד צדדית, הידברות, והגעה להסכמות,ֶ הוחלט: מחר בבוקר לא תיפתח הפעילות של החברות שבפורום. הפורום קורא לחברות ועסקים נוספים להצטרף לצעד החירום שננקט, בלית ברירה, על מנת להביא לעצירת החקיקה החד צדדית וכניסה להידברות. 
 
"חייבים להגיע להסכמות שימנעו את הפגיעה הדרמטית בכלכלה ואת השסע שקורע את החברה, מפרק את צבא העם ומסכן את הביטחון והעתיד של כולנו.  הפורום קורא לראש הממשלה למלא את חובתו, להבין את גודל האסון שעלול להתרחש בימי בין המצרים שלפני תשעה באב, לעצור מיידית את החקיקה ולהיכנס להידברות. "חברות שבהן ישנן מגבלות רגולטוריות לסגירה או שהינן משק לשע״ח תינתן אפשרות לעובדים לפעול לפי צו מצפונם ולהפגין".
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי הודיעה: "במשך כל השבועות האחרונים אנו מייחלים שיימצא פתרון שימנע קרע חסר תקדים בתוכנו ויביא לעצירת החקיקה החד צדדית, המאיימת לפגוע במרקם החברתי ובדמוקרטיה הישראלית. לצערנו העמוק, נראה שכל הקריאות לעצירה והידברות לא השיגו את מטרתן, ולכן אנו מודיעים כי מחר, יום שני, יושבתו מרכזי המסחר והמשרדים של קבוצת עזריאלי בכל רחבי הארץ (למעט שירותים חיוניים)".
עוד מסרה: "אנו נמצאים בשלב קריטי בו על כל אחד ואחת לבחור באיזה צד של ההיסטוריה הוא רוצה להיות, ולעשות ככל יכולתו על מנת לסמן למנהיגים שלנו לעצור, להקשיב לזעקה היוצאת מן העם ולהגיע לפתרון מוסכם"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אנרכיסיטים. פוליטיים. בושה (ל"ת)
    סימה 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כל השובתים תבוא עליכם הקללה
    זה וזה 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תדאגו יש מי שמחכה לכם בפינה, לאט ובזהירות אתם תפסידו הכל, פשוט הכל הטמטום שהביא אתכם לפה, ייקח אתכם מפה , אפסים.
    סגור
  • 3.
    להחרים את כל המחרימים,ביחוד את פוקס !!!!!! (ל"ת)
    דוד 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כמה
    סמי 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיותר זמן אני חייב לחסוך לטיול בחו״ל
    סגור
  • 1.
    חחח.... מעכשיו אנחנו נחרים אותם (ל"ת)
    אייל 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור