השוק

סבן אילבן בשינוי דרמטי בישראל: זו הסיבה שמנכ"ל הרשת התפטר

קצת יותר מחצי שנה לאחר שהושק הסניף הראשון של סבן אילבן בארץ, מנכ"ל הרשת אבינועם בן מוחה הודיע על התפטרותו בעקבות חילוקי דעות
מערכת ice |  1
7-Eleven (צילום unsplash)
רשת חנויות הנוחות האמריקנית, סבן אילבן, הושקה בארץ רק לפני כשבעה חודשים, אך הבוקר ב-ynet מדווחים כי המנכ"ל אבינועם בן מוחה הודיע על התפטרותו. בן מוחה עבר לסבן אילבן מתפקיד מנהל התחום המוסדי בחברת תנובה. ההנחה היא כי המניע להודעה הוא חילוקי דעות עם הנהלת החברה שקיבלה את הזיכיון על המותג - אלקטרה צריכה.
אף שהרשת ממשיכה לפתוח סניפים ברחבי הארץ, בהם שניים מחוץ לתל־אביב, היא חווה לא מעט קשיים. עם ההשקה נחשף כי לקוחות רבים מנצלים את שירות התשלום העצמי ברשת כדי בעצם לא לשלם על מוצרי המזון המהיר שנמכרים בסניפים. לצד זאת, קיימת הטענה כי הרשת נכנסה לשוק רווי למדי היות שלא חסרות פיצוציות וחנויות נוחות בכל עיר ועיר.
כמו כן, אף שהרשת הודיעה שתרחיב את שעות הפעילות שלה גם לימי שבת, פעילות זו (בדומה לפעילותם של עסקים רבים אחרים בתל־אביב) נפגעה בעקבות מחאות שמתקיימות במהלך הסופ"ש. בעקבות זאת ניתן בינתיים לראות כי הרשת ועשרת סניפיה הקיימים לא הותירו רושם רב על הצרכן הישראלי.
בעת זו לא ידוע מה תגובת האחים זלקינד על הודעתו של בן מוחה, ומה צעדיהם הבאים בנושא.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין שאין תגובות או כי לא מעניין
    ישראלי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניסו לעשות מאיתנו צחוק עם מחירים וסיקס אילבן...וחברת אלקטרה ובן מוחה...וגם להגיע לפה 20 שנה אחרי... שורה תחתונה ...לא הביאו שום בשורה...תביאו משהו חדש או זול או משהו...
    סגור