השוק

חברת Neema מסייעת לישראלים בחו"ל: השירות המהפכני שהשיקה

חברת Neema השיקה שירות מהפכני שיאפשר לישראלים להמיר ולהעביר כספים בין מדינות. העמלה בשירות צפויה להיות נמוכה מזו שקיימת בשוק הנוכחי
מערכת ice |  1
משה קמחי ויובל גבעון מייסדי נימה (צילום ענבל מרמרי)
חברת הפינטק הישראלית, Neema, השיקה הבוקר (שלישי) את שירות "Neema לישראלים". השירות יאפשר לישראלים להמיר ולהעביר כספים, בשקל או במט"ח, בסכומים קטנים וגדולים בין מדינות לצרכים עסקיים ואישיים באמצעות אפליקציית החברה והחזקה במגוון רחב של מטבעות זרים. ההעברות יתבצעו תוך דקות ספורות, מכל מקום לכל מקום, ובעמלה נמוכה של עד 80% ממה שנהוג בשוק.
כעת, עם השקת השירות לקהל הישראלי, נימה למעשה מהווה את שירות התשלומים הבינלאומי הראשון בישראל, המאפשר לכל אדם לשנע כספים לעשרות יעדים ברחבי העולם, בזמן אמת ובעלות מינימאלית ביחס לנהוג בבנקים – שם זמני ההמתנה עומדים על מספר ימי עסקים ועמלות שירות של עשרות דולרים להעברה בודדת.
 
מנכ"ל Neema , משה קמחי: "בעולם גלובאלי כמו שלנו לא סביר שאנשים לא יוכלו לשנע כסף אל מחוץ לגבולות המדינה בה הם חיים בקלות, במהירות ובמחירים נוחים. היום זה צורך טריוויאלי לא רק לאיש העסקים, אלא גם לאדם הפרטי. 
נימה לישראלים תציע בדיוק את השירות הזה כשהיא חותכת את מחירי העמלות ואת זמני ההמתנה עד לקבלת הכסף. הטכנולוגיה שלנו מהירה ונוחה בהרבה מהסטנדרט שהישראלים הורגלו אליו לאורך השנים ע"י מוסדות מיושנים, ואנחנו נמשיך לפעול במטרה לייצר התנהלות כלכלית נוחה יותר, שקופה ומהירה יותר לכולם ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העברה היא ישירות למטבע דרוש ולא ההעברה לדולרים ואז למטב (ל"ת)
    רוני כהן 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור