השוק
מילוטל שוברת את השוק: זה המוצר החדש שתמכור החברה
דיפלומט קיימה כנס השקת הסדרה חדשה של מוצרי הצ'יפס הקפוא של "מילוטל". בכנס הוצגו בפני סוכני המכירות הסדרה החדשה הכוללת 7 מוצרי צ'יפס קפוא: צ'יפס קלאסי, צ'יפס סטייק, צ'יפס אמריקאי, צ'יפס זיגזג, צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים וסטייק צ'יפס
אנשי חטיבת המכירות של חברת דיפלומט השתתפו בכנס השקת הסדרה חדשה של מוצרי הצ'יפס הקפוא של "מילוטל". חברת מילוטל הינה יצרנית המובילה של מוצרי צ'יפס וירקות קפואים ולפני כשנתיים מפעל החברה נשרף כליל ובימים אלו הושק המפעל החדש בהשקעה של כ-80 מיליון שקל. כושר הייצור של המפעל החדש הינו כ-5,000 טון קפואים בחודש. מחלקת המחקר והפיתוח במילוטל מובילה אג׳נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי.
בכנס הוצגו בפני סוכני המכירות הסדרה החדשה הכוללת 7 מוצרי צ'יפס קפוא: צ'יפס קלאסי, צ'יפס סטייק, צ'יפס אמריקאי, צ'יפס זיגזג, צ'יפס קוביות, צ'יפס פלחים וסטייק צ'יפס. לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה מילוטל מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. מילוטל בוחרת את זני תפו"א המתאימים ביותר, בעונה הנתונה על מנת שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה.
עוד ב-
אבי לוי, מנהל הפעילות העסקית של מילוטל: "אנחנו מתכוונים להיות שחקן משמעותי בשוק הצ'יפס ולהתרחב לקטגוריות מעניינות נוספות בתחום הקפואים". שוק הצ'יפס הקפוא בישראל מוערך בכ-70,000 טון בשנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



