השוק

שוק ההייטק בירידה: הסכום שגייסה חברת הסייבר הישראלית נחתך בחצי

חברת הסייבר הישראלית טורק הודיעה לאחרונה על גיוס בשווי 42 מיליון דולר לפי שווי של 170, מדובר בירידה משמעותית מאז גיוסה הקודם של החברה שעמד על 50 מיליון דולר לפי שווי של 300 מיליון, נתונים אלה מראים את המגמה של מצב השוק
מערכת ice |  1
פאונדרים Torq (צילום גיא חמוי)
חברת הסייבר הישראלית טורק הודיעה בשבוע שעבר על של 42 מיליון דולר, לפי שווי של 170 מיליון. מדובר בירידה משמעותית לעומת גיוסה הקודם של החברה בשנת 2021 שעמד על 50 מיליון דולר לפי שווי של 300 מיליון. נתונים אלה מראים את המגמה הקיימת לאחרונה בשוק ההייטק.
כזכור, החברה הוקמה בשנת 2020 ע״י עופר סמדרי (CEO), לאוניד בלקינד (CTO) ואלדד לבני  (CINO). לחברה סניפים בארצות הברית וישראל והיא מונה מעל 160 עובדים, בנוסף לכך מספקת כלי אינטואיטיבי וקל ליצירת אוטומציות הכולל אינטגרציות בלתי מוגבלות ותבניות מובנות ועוזר למנוע איומי סייבר. 
 
חברת הסייבר שנקראה בעבר גם סטאקפולס הינה פלטפורמת אוטומציה ללא קוד עבור צוותי אבטחה. בתוך דקות ספורות צוותי אבטחה יכולים להשתמש בפלטפורמה על מנת להאיץ תגובות לאיומי סייבר, לייעל תהליכי ניהול סיכונים וליצור אוטומציות למשימות אבטחה ידניות הגוזלות זמן יקר. החברות הגדולות בעולם וסטארט-אפים כאחד סומכים על Torq כדי לעזור להם לייעל את הפעילות שלהם באבטחת סייבר, להגיב לאיומים מהר יותר ולספק הגנה במהירות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבו
    עחי 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד למחאת ההיטקיסטים שעשו לעצמם גול עצמי
    סגור