השוק

סלקום שוברת את השוק: אלו המוצרים החדשים שתשיק

סלקום תשיק משפחת מוצרים חדשה מבוססת טכנולוגיית WiFi 7 ו-AI תמיכה בגלישה במהירות 10 גיגה
מערכת ice |  5
סלקום-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
סלקום מודיעה היום (חמישי) על התכנית לשנת 2024 להשקת משפחת מוצרים מעוצבים חדשה המבוססים על טכנולוגיית ה-WiFi 7, חוד החנית של טכנולוגיית ה-WiFi בעולם, ידידותיים לסביבה. 
ארסנל המוצרים החדש פותח ברמות מפרט מדורגות לפי עקרון של התאמה אישית, מתוך שאיפה להביא את בשורת החדשנות של ה-WiFi 7 לכל לקוח בהתאם למאפייניו; מיוצרי התוכן המקצועיים והגיימרים הכבדים ועד ללקוחות הקלאסיים שרוצים ליהנות מהטכנולוגיה המובילה והמתקדמת בעולם בסלון ביתם. 
 
סט המוצרים החדש, העשוי כולו מ-100% פלסטיק ממוחזר, יכלול נתבי WiFi 7 מתקדמים עם עיצוב ייחודי וייעודי לסלקום, המציגים סטנדרט חדש של איכות מוצר ושירות ומגדילי טווח תואמים. 
הנתבים החדשים, המיועדים ללקוחות פרטיים, יושקו במחצית השנייה של שנת 2024, תומכים באופן מלא בקצבי Multi-Gig ויאפשרו גלישה בטכנולוגיית ה-XGS-PON, במהירות של עד 10 גיגה שסלקום נערכת להשקתה. 
הנתב החדש יאפשר גלישה  בשלושה תדרים (2.4Ghz, 5Ghz, 6Ghz) וטכנולוגיית MLO (Multi – Link Operation) המתקדמת והחדשנית, המאפשרת העברת מידע בכמה ערוצים בו זמנית, על מנת לתת ללקוח גלישה יציבה במהירויות גבוהות יותר מאי פעם. 
בנוסף, הנתבים החדשים יספקו רוחבי פס גבוהים שיאפשרו חווית צפייה חלקה בטלוויזיות החכמות ברזולוציית k4 ו- k8, זמני תגובה מהירים ויציבות לחוויית גיימינג איכותית, גלישה במקביל בכמות רבה של מכשירים מחוברים ומשתמשים ואפשרות לנהל רשתות נפרדות לאורחים ולמכשירים חכמים בבית (IoT). בנוסף, יאופיינו הנתבים בהשהיה נמוכה במיוחד (Low Latency) ותמיכה בתקינת Easy Mesh  המתקדמת ביותר. 
לצד המעטפת המוצרית, תשיק סלקום לקראת סוף 2024 אפליקציה ייעודית לשליטה, בקרה וניהול הרשת הביתית באופן עצמאי. המערכת מבוססת יכולות AI להמלצות ללקוח לתפעול תקלות באופן עצמאי, תאפשר ללקוחות לבצע אופטימיזציה של מיקום מגדיל הטווח (ה-MESH) לטובת שיפור הקליטה ברחבי הבית, בקרה על המכשירים המחוברים לרשת הביתית ובהמשך גם יכולות סייבר ובקרת הורים מתקדמות.  
דפנה אגסי בר, סמנכ"לית שיווק סלקום: "השנה הקרובה תאופיין בקפיצה טכנולוגית משמעותית עם השקת משפחת המוצרים השלמה, הירוקה והחדשנית, המותאמת לטכנולוגיית ה-WiFi 7 המובילה בעולם ותמיכה בגלישה במהירות 10 גיגה. אנו בסלקום רואים את הצרכים המשתנים והמאפיינים הייחודיים של מגוון לקוחותינו, ועושים הכל על מנת להביא להם את בשורת החדשנות בהתאמה אישית, על מנת לאפשר להם ליהנות מהגלישה המהירה ביותר עם אינטרנט הסיבים העוצמתי של סלקום ומצפייה איכותית ברמה גבוהה במיוחד."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    Xgspon עד 10ג' וואי וואי..
    שאפו.. xgspon 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טכנולוגיה הכי מתקדמת..כל הכבוד
    סגור
  • 4.
    מה, הם עוד קיימים?
    פרטנריסט בנשמה 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתי כולם כבר יבינו, שפרטנר היא חברת התקשורת היחידה שקיימת בישראל? כל השאר, פחחחח!
    סגור
  • 3.
    WiFi7
    אני 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד התקשורת עדיין לא אישר למכירה נתבים עם WiFi7 ??
    סגור
  • 2.
    קודם שיתנו מייל נורמאלי ולא נמחק (ל"ת)
    משה 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    לא מעניין !
    Ted 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    פחחחחחח ...
    סגור