רכילות עסקית

האקס של יעל שלביה במחווה מטורפת: כך חילק 100,000 שקל

ברנדון קורף חילק במו ידיו 100,000 שקל לחיילי צה״ל. הפילנתרופ הצעיר הגיע לבסיסי צה״ל בדרום וחילק ל-100 לוחמים שיצאו מעזה כרטיסי גיפט קארד בשווי של 1,000 שקל כל כרטיס.
מערכת ice | 
עסקים-אילוסטרציה (צילום freepik)
כשנתיים לאחר שנפרדו, הדוגמנית הישראלית בין המצליחות ביותר וזוגתו של הזמר, יעל שלביה והאקס המיתולוגי שלה ברנדון קורף נפגשו במקרה כאשר כל אחד מהצדדים הגיע עם חבריו לארוחת ערב באותה המסעדה בתל-אביב, אבל כעת איש העסקים לא עולה לכותרות רק בהקשר רכילותי, אלא כי אם מפרגן ביותר.
על פי ערן סויסה, קורף חילק במו ידיו 100,000 שקל לחיילי צה״ל. הפילנתרופ הצעיר הגיע לבסיסי צה״ל בדרום וחילק ל-100 לוחמים שיצאו מעזה כרטיסי גיפט קארד בשווי של 1,000 שקל כל כרטיס.
אחד מהם אמר לסויסה: ״פתאום הוא הוציא כרטיסי גיפט קארד והתחיל לחלק לנו ואמר תודה שאתם שומרים על עם ישראל אני אוהב אתכם, האמת שזה מרגש שיהודים משפיעים מגיעים עד לפה לתמוך בנו״.

אגב, מתברר שביום חמישי הגיעו קורף, שהוא איש עסקים מיליארדר יהודי-אמריקאי הבעלים של אימפריית התקשורת שמחזיקה ב-MTV, CBS וחברת הסרטים פראמאונט ותורם גדול למדינת ישראל, יחד עם גרג סולקין, שחקן יהודי-בריטי מהמפורסמים בעולם שכיכב בסרטים שוברי קופות וסדרות בינלאומיות וצפוי לככב בשובר הקופות הבא של הקיץ, באירוח צחי דבוש, מאנשי התקשורת והאסטרטגיה המשפיעים בישראל, לשעבר הכתב הצבאי של גלי צה״ל.

באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת'
השלושה התארחו אצל הרב איפרגן (המכונה הרנטגן) בנתיבות במפגש שאותו תיארו מקורבים כ״מפגש של פעם בחיים״. השניים זכו לברכה והתייעצות אצל האדמו"ר המקובל הגאון הרב יעקב ישראל איפרגן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה