רכילות עסקית

בר רפאלי בג'וב חדש? זו ההצעה שקיבלה מקשת 12

בר רפאלי עשויה להצטרף לקאסט השופטים של הסדרה המצליחה "הזמר במסכה" שמשודרת בקשת 12, ובכך תצטרך לצוות השופטים הקיים: צדי צרפתי, שחר חסון, אופירה אסייג וסטטיק
מערכת ice | 
בר רפאלי ב-'X פקטור' (צילום מסך)
בר רפאלי היא אחת מהדוגמניות ונשות העסקים המצליחות בישראל, והיא עוסקת פעמים רבות גם כמנחה באירועים מתוקשרים, כאשר הגדול ביותר מבניהם היה האירוויזיון שנערך בשנת 2019 בתל אביב. ע"פ פרסום של ישראל היום, לאחרונה הכוכבת קיבלה הצעה להצטרף לצוות קאסט שופטים של אחת התוכניות האהובות על הישראלים.
במידה ותיענה להצעה, רפאלי צפויה להפוך לשופטת בסדרה "הזמר במסכה" שמשודרת בקשת 12, וזכתה לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד. בכך היא למעשה תצטרף לשופטים הקיימים: צדי צרפתי, שחר חסון, אופירה אסייג וסטטיק.
 
כמו כן, לאחרונה חברת "קרולינה למקה ברלין" (שבבעלותה של רפאלי) הכריזה כי במסגרת קמפיין הקיץ המיוחד, שחקן חיזוק נוסף הצטרף לצידה של הדוגמנית בר רפאלי. מדובר בכוכב "יומני הערפד" והשחקן הבינלאומי, נת'ינאל בוזוליק, אשר נחשב לאחד התומכים הנלהבים והבולטים של מדינת ישראל בעת הזו.
כזכור, בוזוליק הביע את תמיכתו בישראל כבר במבצע "שומר החומות" ובימים אלו הוא פועל רבות בתחום ההסברה במסגרת שיתופי פעולה שונים, אשר במהלכם הוא מדגיש את אכזריותו הטהורה של ארגון הטרור הרצחני "חמאס", אשר אנס, רצח וחטף אזרחים חפים מפשע באירועי ה-7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה