רכילות עסקית

דידי הררי לא עוזב את הג'וב הנחשק: שדרן הרדיו ב-103FM מפתיע

לאחר שציין כי החליט לעזוב את תחנת הרדיו 103FM לטובת תפקיד מנכ"ל רדיו תל אביב, דידי הררי מכריז כי ימשיך לשמש כפרנזטור המוביל של חברת "מטרופולין". דידי הררי: "על מטרופולין לא אוותר. כיף גדול להיות חלק מחברה המספקת שירות כל כך חשוב"

מערכת ice |  2
דידי הררי (צילום אורי גרון)
לאחר שלפני מספר ימים הכריז שדרן הרדיו האהוב, דידי הררי, כי לאחר כ-30 שנה החליט לעזוב את תחנת הרדיו 103 FM, לטובת תפקיד מנכ"ל רדיו תל אביב, אשר בה גם ישדר את תוכניתו הפופולארית 'דידי לוקאלי', היום (ראשון) הררי יוצא בהודעה דרמטית נוספת.
שדרן תוכנית הרדיו "דידי לוקאלי" ציין כי למרות המעבר לתפקיד מנכ"ל רדיו תל אביב, הוא החליט להמשיך לשמש כפרזנטור של חברת 'מטרופולין', אחת מחברות התחבורה הציבורית הגדולות בישראל בקמפיין בו משקיעים כחצי מיליון שקל  ויתמקד באתגר גיוס נהגים חדשים לחברה, בענף הסובל ממחסור של אלפי עובדים.
הררי ימשיך להוביל ולהשתתף במגוון קמפיינים פרסומיים שמנהלת החברה ומטרתם לעודד גיוס נהגי אוטובוס. ענף התחבורה הציבורית כולו מתמודד עם מחסור חמור בנהגים מקצועיים, המוערך בכ-5,000 עובדים בכל הארץ.
המהלך הפרסומי העולה בימים אלה נקרא "ב-דידי-ם", בו מציג הררי באמצעות בדידים, הזכורים לרבים מאיתנו מהעבר הרחוק בשעורי חשבון בבית הספר היסודי, כיצד מציעה מטרופולין לציבור נהגיה את תנאי ההעסקה  הטובים ביותר בענף.
 במטרופולין, מבטיח שדרן הרדיו המוכר כי נהגים שיצטרפו לחברת "מטרופולין" ייהנו מתנאי ההעסקה הטובים ביותר בענף, לרבות השכר הגבוה ביותר המתחיל ב-52 שקל לשעה, זכות מלאה לגרירת ותק ממעסיק קודם, מענק חתימה בסף 6,000 שקל העלאות שכר על בסיס ותק, קרן השתלמות מהיום הראשון ואפילו משכורת 13 לנהגים מצטיינים.
עבור אלה שיגיעו למטרופולין עם ותק צבור מחברה אחרת, יותאם השכר ההתחלתי למדרגות השכר הגבוהות יותר. כך למשל, נהג עם ותק של 10 שנים, יתחיל במטרופולין בשכר בסיס של 54 שקל לשעה.
לצד אותם תנאי העסקה מעניינים שאותה מציעה חברת "מטרופולין", עולה סרטון אחר במסגרת הקמפיין אשר פונה למועמדים שאינם מחזיקים ברישיון נהיגה לאוטובוס. להם מציעה מטרופולין הכשרה מלאה ללא עלות ואף מענק כספי בסף 15,000 שקל  במהלך תקופת הלימודים, כדי שיוכלו ליהנות מלימודים בראש שקט. לאחר שנת עבודה בחברה יקבלו 15,000 שקל נוספים כמענק התמדה.           
דידי הררי התייחס להחלטתו וציין: "על מטרופולין לא אוותר. כיף גדול להיות חלק מחברה המספקת שירות כל כך חשוב של תחבורה ציבורית למיליוני אזרחים בישראל. אני שמח ללוות את מטרופולין שנה נוספת ולהיות חלק מחברה צומחת וגדלה המצרפת מדי שנה מאות נהגים חדשים לשורותיה. הנהגים שיצטרפו לחברה יוכלו ליהנות מסביבת עבודה טובה ובטוחה ומתנאי ההעסקה הגבוהים ביותר בתחום, וזה מאוד חשוב".
ליבנת כהן-דן, סמנכ"לית שיווק ושירות במטרופולין: "אנו שמחים להמשיך שנה נוספת עם דידי, ונרגשים מהשקת הקמפיין החדש. דידי מביא איתו ערכים חזקים של מקצועיות, אנושיות ואמינות, ואין אחד שלא מזדהה ואוהב אותו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאד (ל"ת)
    תוכנית מאטסה 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    חחחח
    מרלין מונרו 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה כבר עם הצביעות הוא הולך איפה יש כסף נקודה נראה אחד שחולה כסף ונשים מתייפייף
    סגור