רכילות עסקית

הודעות ואינטרנט על הירח? נאס"א ונוקיה במיזם ענק

נאס"א משתפת פעולה עם נוקיה, על מנת ליצור אפשרות לשליחת הודעות ולאינטרנט וסטרימינג על הירח. "המאמץ הזה יעזור להקים רשת תקשורת ירחי שיכולה להעניק לחוקרים שלנו את היכולת להקרין נתונים מדעיים בחזרה, להתייעץ עם בקרת המשימה ולדבר עם משפחותיהם, כאילו הם הולכים ברחוב בטלפונים הסלולריים שלהם"
מערכת ice | 
חלל (צילום דוברות משרד המדע והטכנולוגיה tuphr)
לשלוח הודעות על הירח וסטרימינג על מאדים? אולי זה לא רחוק כמו שאתם חושבים. זה החזון המשותף של נאס"א ונוקיה, שחברו יחד להקמת רשת סלולרית על הירח כדי לסייע בהנחת אבני הבניין לנוכחות אנושית ארוכת טווח על כוכבי לכת אחרים.
SpaceX אמורה לשגר טיל השנה - התאריך המדויק טרם אושר - הנושא רשת 4G פשוטה לירח. הנחתת תתקין את המערכת בקוטב הדרומי של הירח ולאחר מכן היא תישלט מרחוק מכדור הארץ.
 
"האתגר הראשון להפעיל רשת הוא להחזיק ציוד סלולרי מותאם לשטח העונה על דרישות הגודל, המשקל וההספק המתאימים, כמו גם פריסה ללא טכנאי", וולט אנגלונד, סגן מנהל שותף של תוכניות ב- מנהלת משימת טכנולוגיית החלל של נאס"א, אמרה ל-CNN. לא פחות מאתגר, הוא יצטרך לפעול בסביבת הירח הקשה של טמפרטורות וקרינה קיצוניות.
נכון לעכשיו, אסטרונאוטים מדברים זה על זה ברדיו, אבל נאס"א רוצה מערכת תקשורת ירחי המסוגלת לתמוך בווידאו ברזולוציה גבוהה ובנתונים מדעיים, אמר אנגלונד - במיוחד כשמשימות ארטמיס הופכות מתוחכמות יותר.
"בסופו של דבר, המאמץ הזה יעזור להקים רשת תקשורת ירחי שיכולה להעניק לחוקרים שלנו את היכולת להקרין נתונים מדעיים בחזרה, להתייעץ עם בקרת המשימה ולדבר עם משפחותיהם, כאילו הם הולכים ברחוב בטלפונים הסלולריים שלהם. "בסופו של דבר, המאמץ הזה יעזור להקים רשת תקשורת ירחי שיכולה להעניק לחוקרים שלנו את היכולת להקרין נתונים מדעיים בחזרה, להתייעץ עם בקרת המשימה ולדבר עם משפחותיהם, כאילו הם הולכים ברחוב בטלפונים הסלולריים שלהם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה