רכילות עסקית
הסוף להגעה לסניפי בנק הפועלים: זה הצעד המפתיע של הבנק
הסניפים הניידים של בנק הפועלים מגיעים אל המפונים במבצע 'עם כלביא': פזית גרפינקל, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים ובכירים נוספים מהבנק ביקרו בכפר המכביה לשם הגיעו הסניפים הניידים של הבנק להעניק שירותים בנקאיים למפונים השוהים במלון
לא צריך להתאמץ ולהגיע. פזית גרפינקל, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, כפיר רמז, מנהל אגף הסניפים בבנק ודודי יצחקי, מנהל מערך הסניפים הניידים של הבנק, ביקרו בכפר המכביה לשם הגיעו הסניפים הניידים של הבנק להעניק שירותים בנקאיים למפונים השוהים במלון.
בנק הפועלים ממשיך לחזק את מערך התמיכה באזרחים שנפגעו מהתפתחות הלחימה במסגרת מבצע 'עם כלביא', והחל להפעיל סניפים ניידים המגיעים למתחמים בהם נמצאים מפונים, כחלק מן המאמץ הלאומי לסייע להם במתן שירותים חיוניים. ביום חמישי האחרון, הגיעו הסניפים הניידים להעניק שירותים בנקאיים למפונים השוהים במלון "כפר המכביה" ברמת גן.
הסניפים הניידים של בנק הפועלים מעניקים שירותים בנקאיים באזורים שבהם קיימת נגישות נמוכה לסניפים, בדגש על אוכלוסיות מבוגרות. סניפים אלה מאפשרים ביצוע מגוון פעולות בנקאיות ללקוחות הבנק, כולל משיכת מזומנים ללקוחות כלל הבנקים. גם בימי הלחימה הנוכחית ממשיך הבנק להפעיל את הסניפים הניידים במוקדים בהם נמצאים לקוחות הזקוקים למענה מיידי. סניפים אלה הינם ערוץ נוסף לשירות הלקוחות בנוסף על המוקדים הטלפונים, ערוצי הדיגיטל וסניפי הבנק הפרוסים ברחבי הארץ.
בנוסף לפעילות הסניפים הניידים, לאחרונה בנק הפועלים הודיע על הרחבת מתווה ההטבות "עם כלביא" של בנק ישראל, והוא מציע הקלות נרחבות ללקוחות פרטיים ועסקיים שנפגעו מן המצב הביטחוני. בין ההטבות: דחיית הלוואות ומשכנתאות ללא ריבית ועמלות למפונים ולנפגעים, פטור מריבית חובה לעסקים של חיילי מילואים, הלוואות ייעודיות לעסקים קטנים והקלות נוספות במסגרת כרטיסי האשראי ללקוחות השוהים בחו"ל, תוכניות ההטבות ושירותי הבנקאות הדיגיטליים. בנוסף, הבנק מפעיל קו חירום ייעודי וממשיך לקדם יוזמות סיוע קהילתי, בין היתר הופעלה ניידת חוויות מיוחדת של בנק הפועלים שפעלה למען המשפחות המפונות בכ-35 בתי מלון ברחבי הארץ. השבוע הודיע הבנק גם על מהלך שבמסגרתו יחזיר ללקוחות שפונו מביתם במסגרת מבצע 'עם כלביא' למשך חודש ומעלה שני תשלומי משכנתא.
צילום: אביב גוטליב
עוד ב-
פזית גרפינקל, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים: "אנחנו מגיעים היום כדי לפגוש את הלקוחות שלנו מקרוב, ללמוד את הצרכים הייחודיים שנוצרו בעקבות הפינוי, ולהתאים עבורם את השירותים והמוצרים הבנקאיים באופן אישי. בימים מורכבים אלה, חשוב לנו להעניק ללקוחות תחושת ביטחון ולוודא שהם מקבלים שירות נגיש, אישי ורציף."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.שירות הכי גרוע ורביות שוק אפור (ל"ת)קריות 07/2025/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.פזית גורפינקל- כמה שילמת?אמיר 06/2025/30הגב לתגובה זו1 0כמה?סגור
-
4.ממזרתהא 06/2025/29הגב לתגובה זו0 0ממזרתה,היא הגילגול שלו. זבל כמוהו. מנסה לשכתב את ההיסטוריה. ניצולי שואה העידו נגדו. והם המקור הכי אמין .סגור
-
3.שילכו קיבינימטיוסי 06/2025/29הגב לתגובה זו0 0השרות בבנק הזה נהיה מתחת לכל ביקורת, סניפים סגורים ביום שישי, עובדים אחר הצהריים רק פעם בשבוע, עמלות הכי יקרות בארץ . הלוואי יפשטו רגלסגור
-
2.0340625963124845Rame apo. Nghmeh 06/2025/29הגב לתגובה זו0 0??סגור
-
1.בנק עם שירות הלקוחות הכי גרוע שישאלעד 06/2025/29הגב לתגובה זו2 0לא להתקרבסגור



