רכילות עסקית

צפו: פנינה רוזנבלום במסר תקיף "שיתנו להם על הראש בעזה"

אשת העסקים המזוהה עם הימין גינתה בחריפות את התפרעויות הערבים בערים המעורבות: "זה אומר שאי אפשר להישען על קולות הערבים", והוסיפה מהפן הפוליטי: "אני מקווה שבנט ילמד את הלקח שלו"
מערכת ice | 
פנינה רוזנבלום (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
אשת העסקים פנינה רוזנבלום וחברת הכנסת לשעבר מהליכוד, במסר חריף היום (חמישי) בעקבות התפרעויות המגזר הערבי בערים המעורבות: "חייבים להילחם למען המדינה הנהדרת שלנו".
בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, אמרה רוזנבלום: "יש גבול, כל אחד שמחזיק תעודת זהות ישראלית, ונלחם ביהודים, שורף בתי כנסת ומחזיק בתעודת זהות ישראלית - דינו: לא להחזיק תעודת זהות ישראלית ולא להיות אזרח ישראל".
עוד הוסיפה אשת העסקים: "כולנו חייבים להילחם למען המדינה הנהדרת שלנו ולא לתת לאנשים כאלה לפגוע בנו".

בריאיון ל-ice, הוסיפה רוזנבלום: "המצב מאוד מדאיג אותי במיוחד עם ערביי ישראל וההתנהלות של ערביי ישראל, יותר מהטילים. זו חוצפה להיות אזרח מדינת ישראל ולהרים יד על אזרח אחר של מדינת ישראל". לדבריה, יש לבצע ענישה חריפה נגד המתפרעים הערבים.
חברת הכנסת לשעבר הוסיפה כי יש בכך לקח על ישיבה משותפת עם מפלגות ערביות: "זה רק מראה שכל אלה שרצו לשבת עם המשותפת בהסכם קואליציוני שילמדו את הלקח שלהם, אני מקווה, וגם מנסור עבאס -  שהייתי בעדו להקים ממשלה, אכזב אותי כי לא גינה שום דבר וזה לא בסדר, זה אומר דורשני. שאי אפשר להישען על קולות הערבים.".
מהפן הפוליטי הוסיפה: אני מקווה שבנט ילמד את הלקח שלו כולל סער שהטירוף שלהם שלא להיות עם הליכוד הוא פשוט נורא, וכל מלחמת שנאה עם ביבי היא נוראית. ומקווה שיתנו להם על הראש בעזה, יתנו להם להבין שהם לא יכולים להתעסק איתנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה