רכילות עסקית

"ילד כאפות" משה חוגג תובע 140 אלף ש"ח על פוסט בפייסבוק

איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים בתביעה נוספת נגד אוהדי בית"ר לאחר שקיבל בדף הפייסבוק שלו תגובה נגדו בה היה כתוב: "נכנסת למלחמה שתפסיד בה! המשפחה שלנו לעולם עוד לא תיפול, שכח מזה"
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום דוברות בית"ר ירושלים)
איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג הגיש אתמול (חמישי) תביעה נוספת נגד אוהדי בית"ר והפעם, חוגג תבע אוהדת בית"ר על סך 140 אלף שקל לאחר שקיבל תגובת נאצה בפוסט שהו הוא פירסם ריאיון של אישתו ענבר בישראל היום ובו היא הביעה את רצונה שחוגג יעזוב את הקבוצה.
הפוסט של חוגג קיבל המון תגובות מאוהדי בית"ר וברוב התגובות היו תגובות שליליות כלפי חוגג, על הרצון שלו לצאת נגד הגרעין הקיצוני של הקהל  הבית"רי 'לה  פמיליה', בתגובות טענו שחוגג אוהב יחסי ציבור ופרסום וגם אוהדים קראו לו ללכת הביתה. בפוסט היו גם תגובות חיוביות של אוהדים שרצו סבלנות. 
באחת התגובות לפוסט נכתב: "טמבל רציני אתה. משקפלוצר שהיה ילד כאפות כל ימי חייו. היא איתך רק בגלל הכסף, כי מי תסתכל על אחד כמוך יא עלוב. נכנסת למלחמה שתפסיד בה! המשפחה שלנו לעולם עוד לא תיפול, שכח מזה". חוגג הגיב על אותה תגובה שהוא ישלח תביעת לשון הרע וכך קרה,  חוגג תבע את האוהדת על סך 140 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה