רכילות עסקית

זה העסק החדש של אסי בוזגלו

כדורגלן העבר וכוכב הריאליטי שהוכתר כ"השורד האחרון" לפני כעשרה חודשים, בתפנית חדשה בחייו. יחד עם שותף נוסף, גם הוא מעולם הכדורגל, הוא פותח גלידריה. מה עומד מאחורי הכניסה לתחום? 
מערכת ice |  3
אסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)

אסי בוזגלו פותח עסק חדש, ובהשקה החגיגית שנערכה אתמול (שני) נכחו מאות אנשים. מדובר בגלידריה חדשה של רשת גולדה שבוזגלו נכנס אליה כשותף יחד עם דור מיכה, שמחזיק כבר בשלושה סניפים של הרשת בתל אביב.

בוזגלו סיפר לספורט  מאיפה הגיע הרעיון לפתיחת גלידריה ואמר, "לפני בערך שנתיים, נכנסנו לגולדה בהרצליה ונגנבנו מהטעם. עדי אמרה לי: ‘אתה רוצה שאהיה מאושרת? תפתח לי סניף', ואני כמו חייל מצטיין עשיתי מה שהיא ביקשה. את האמת? לראות את כל האהבה מהקהל שהגיע זה מחמם את הלב".
הפתיחה של המקום נעשתה בהשקה חגיגית במיוחד שכללה עיצובי בלונים, עמדת צילום ודיג'יי. מדובר בסניף גולדה ענק וכשר שנפתח בבוגרשוב. בוזגלו פרסם על פתיחת הגלידריה את פרטי האירוע באינסטגרם שלו והתוצאה הייתה מאות אנשים שהתקבצו מחוץ לחנות ותורי ענק. בסטורי של עדי בוזגלו, אשתו, תועדה ההשקה ונראה שעם מאות האנשים שהגיעו, אסי עצמו בקושי הצליח לפלס ביניהם את דרכו.

גם שר פיטנס הגיעה. צילום מסך מתוך אינסטגרם

 גם חברים קרובים של הזוג הגיעו לפרגן וביניהם שר פיטנס, אביבית בר זוהר, איתי שכטר ועוד.  בוזגלו הוכתר לפני פחות משנה כזוכה של הישרדות שהסתיימה באוגוסט שעבר. מאז הוא גרף קמפיינים, השתתף בעונה של תוכנית הדוקו המשפחתית "הבוזגלוס" ולא מזמן בישר יחד עם אשתו כי הם מצפים לעוד ילד.
את העסק החדש, כאמור הוא פותח כשותף עם דור מיכה שעלה לכותרות בשנה שעברה פרשת הכדורגלנים והקטינות, על כך הגיב כי, "דור אחלה גבר, הוא ילד טוב. אני מציע לאנשים לא לשפוט מהר מידי אנשים כי כולם עושים טעויות ומי כמו דור מזוהה כילד טוב, ממש אבל. אני מנצל את הפלטפורמה הזו להגיד לכולם לא להיות עם יד קלה על המקלדת, ושיפזרו אהבת חינם"

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה אסי זה...איזה...תותח
    שימון שריקי 07/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתים עלייך גבר, בהצלחה בעסק בעזרת השם, אסי בוזגלו תותח על...חולים עלייך אבאלה בהצלחה
    סגור
  • 2.
    העסק יקרוס אמן כי הוא שקרן ולא בן אדם שיפסיד את כל הכסף (ל"ת)
    סיגל 06/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כתבה מאוד מרגשת
    משה 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי מעניין הסתום הזה למה אתם נכנעים ליחצנים שלו די אפשר הפסקה ממנו.
    סגור