רכילות עסקית

זו משפחת הפילנתרופים שתרמה מיליון דולר להקמת מעון יום של ויצו

משפחת נזריאן תרמה כמיליון דולר בעבור הקמת מעון מודרני ומרווח, שבפעילות בו ישולבו אלמנטים מהחינוך האנתרופוסופי, הגיעה לחנוכת מעון היום החדש של בת"א ע"ש יונס וסוראיה נזריאן, הדור השלישי של המשפחה ממשיך את הקשר ההדוק עם ארגון ויצו
כפיר אדר | 
פרידמן נזריאן אסתר מור (צילום כפיר סיון)
ארגון ויצו חנך השבוע מעון יום חדש בתל-אביב הקרוי על שמם של הנדבנים האמריקאים יונס וסוראיה נזריאן, שתרמו כמיליון דולר להקמת המעון. מעון היום החדש בצפון ת"א מצטרף אל 183 מעונות נוספים בפריסה ארצית. מעונות יום בהם מתחנכים כ-14 אלף ילדים, מגיל 3 חודשים עד 3 שנים.
במעון עצמו יתחנכו כמאה ילדים, וכבר עם תחילת הפעילות עומדת בו רשימת ההמתנה על 150 מבקשים. המעון נבנה תוך כדי חשיבה על רווחת הילדים והצוות. הוא מתהדר בחצרות מקורים המאפשרים משחק בחוץ גם בימי גשם, ובחדרי ג'ימבורי. כמו גם שהתכנים החינוכיים המעוברים במעון שזורים בפעילות מהחינוך האנתרופוסופי.
"מחקרים הראו כי ההשקעה בילדים בין לידה לגיל חמש היא קריטית, וכי אם תתחיל את ההשקעה בגיל הצעיר הזה, שאר חייהם יהיו דרך להצלחה" כך אמרה בטקס הפתיחה ד"ר שרון נזריאן , ביתם של זוג הנדבנים ונשיאת  קרן משפחת נזריאן "המתקן הזה, והצוות והמורים שכל כך אוהבים, הם פוליסת הביטוח של עתידה של מדינת ישראל", עוד השתתפו בטקס הנדבנית סוריה נזריאן, מייסדת קרן משפחת נזריאן. אסתר מור, נשיאת ויצו העולמי. אניטה פרידמן יו"ר ויצו העולמית.
עוד הוסיפה ד"ר שרון נזריאן, כי השותפות בין קרן נזריאן לבין ויצו היא שיאה של מערכת יחסים שהתחילה בין המשפחה לויצו עוד בשנות החמישים. כשהסבתא של המשפחה עלתה לישראל, לאחר העליה מאיראן לישראל, והתנדבה במרכזים רפואיים מטעם ארגון ויצו. גולדבר אביבה חכמי נזריאן העבירה את אהבתה לארגון הנשים אל כלתה, סוריה נזריאן , שהפכה עם עזיבתה את איראן ללוס אנג'לס לחברה מרכזית בארגון ויצו המקומי, ובהמשך בארגון העולמי. היום אמונה על הקשר ד"ר שרון נזריאן, בתוקף תפקידה כנשיאת הקרן המשפחתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה